KinG^KaoZ Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 http://www.vgb.no/8004/perma/105094 Dette var jo ikke fullt så kult da. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 NOK en grunn til at playstation skal vare playstation uten noe ekstra dippe dutter.. Spørs om sony begynner og bli redd for og ikke tjene penger.. LATTERLIG opplegg BTW Men nå er ikke GTHD, GT5 da... Et spill kan koste, for min del at opp til 1000 kr.. Ja vet det hørest vilt ut, men sammenlign litt med priser på kino eller og kjøpe film. Da er times prisen fremdels minst på Playstation spill.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 det kommer jeg _ALDRI_ til å bruke på et pc spill :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Jeg tok veldig hardt i, men tror nok at PS3 spillene kommer til og koste 500-750kr Spiller du ikke WOW da:P Det er vel da mnds betaling på? også kommer bredbånd i tilegg... tenk på det alle sammen... ikke så veldig billig det heller da.. Også er det jo nett spill som en driver og dealer våpen,figurer osv for ekte penger.. det og er helt VILT i mine øyne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Tragisk at penga skal ødelegge morroa da. :( Håper ikke gt5 blir slik. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 har alltid prøvd å forsvare ps fra å kalles paystation, ser litt ut som at det blir vrient nå.. uansett hvor mye jeg vil ha det spillet så er det ikke verdt det :shake Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Så kommer alle chippene og hackene. Problem solved :) Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommarius Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Så kommer alle chippene og hackene. Problem solved :) Ser ikke noe av det til X-box 360 ennå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 http://www.warp2search.net/modules.php?name=News&file=article&sid=30332 Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Fatter hvorfor lærere blir sure når folk ikke HOLDER KJEFT! Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 og med det mente du?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 lytt på videoen, alle de som skravler i bakrunnen mens han prøver og si noe om spillet Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 jupp det var irriterende :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Hørres ut som gran turismo får de samme kjedlige billydene som de alltid har hatt :| Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Det var veldig dyrt med 4500,-. Det vil nokk trekke veldig mye ned viss det blir sånn. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg