stand-jo Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Tja... du får ta med deg en vennegjeng og telte i sommer ellerno. :) hehe Var nervøs for bunnpanna under kjøringa på fjellet sist helg. Slo oppi ett sted, rygga litt ned å kjørte utom veien og opp. :P hehe. Bare ørkenplata som fikk en bulk, kjørte såpass rolig. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Hadde en aldri så liten "photoshoot" i skauen idag. Har til nå 4 locations å kjøre på. :D Ingen av de er kjørt fullt ut enda... :) Lyst til å se bilder? Tok nesten 50 bilder igår så jeg lurer på om jeg skal velge ut de beste å legge ut på en egen offroad tråd. :P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfgti8v Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 legg ut bilda! ska se om æ ikke får tatt nånn av min æ å! Siter golf 1.6 - 1986 bruks/prosjektbil x golf cl hugget - 1990 x golf gti 8v(delebil)spiker - 1984 land rover s2/a - 1965(langtidsprosjekt) x yamaha dt50r - 1994 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Hadd næstn glæmt tråden! :S Sorry! :P Bilen min er FOR LAV! [:(!] Bare akkurat så jeg kommer meg fram på de verste stedene her! [:p] PAJERO BY NIGHT... Blei en solid dose offroading denne helgen. Snudde et sted hvor jeg hadde 25 graders vinkel langs med bilen, da var det noen som var litt skeptisk til å lene seg ut døra og rygge... ;) hehe :D Måtte også kjøre ut i bushen og mellom noen grantrær for å komme meg ut av en blindvei uten å kjøre over samme steinen som skrapte litt under bilen på vei inn. Masse smale skogsveier og stier er jah. Har ikke utforsket halvparten enda... :P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfgti8v Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 så tøft ut detta!!! ska få ordna bilda av go bila æ å! arti me snøø no ja :D har dreve å kjørt litt på et jorde..d e arti :D Siter golf 1.6 - 1986 bruks/prosjektbil x golf cl hugget - 1990 x golf gti 8v(delebil)spiker - 1984 land rover s2/a - 1965(langtidsprosjekt) x yamaha dt50r - 1994 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Gjør det hjemme også. :D hehe. Kobler ut firhjulstrekken og ligger bredt med langpaj. ;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_s90r_ Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 va å kjørt land rover cup i går(søndagen). Fant ut at æ har får dårli dækk! kom på nest siste plass! men hadd d nå arti da. glede mæ t neste gang ;) Kjøp deg "MUD" dekk råeste dekkene jeg har prøvd og prisen er ikke så gal! Har hatt Niva før. solgt til sverige nå:) hadde noen dekk på den som heter bgf mener jeg! gode dekk Siter Mvh Adrian Volvo 245 Turbo 81 Polaris RMK 155" 600Ho 07 Massey Ferguson 4355 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo amazon Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 bilen min da...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Demo7k Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 sykt. lurer på å fikse meg datsun kingcab. skulle egentlig få far min sin men første gang han kjørte den etter overhaling og vi parkerte på meny kom en idiot og kjørte rett i den med lastebil angry2 men skal kansje kjøpe selv og sette på sinnsyk høyde og deeilige hjul:eddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg