Gulbrandsen_Racing Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Er det innført, at det er kun 75 modeller som blir veteraner, og 76 og nyere blir IKKE veteraner? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lada2103 Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Nei, det er fortsatt slik at det er en løpende 30-årsgrense for hva som regnes for å være en veteranbil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Ok. En på jobben som var SÅ påståelig, og sa det at en 76 og nyere aldri ble veteran.. Hah! Nå skal jeg ta han!! :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Men det er vel egentlig bare et "prøveprosjekt" og kan bli avlsuttet når regjeringen føler for det? Prøveprosjekt er vel kanskje et døvt ord, når det har vært slik i mange mange år. Mener å ha lest noe slikt en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LBjordal Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Men det er vel egentlig bare et "prøveprosjekt" og kan bli avlsuttet når regjeringen føler for det? Prøveprosjekt er vel kanskje et døvt ord, når det har vært slik i mange mange år. Mener å ha lest noe slikt en gang Stemmer dette, veteranbilordningen er eit prøveprosjekt. Akkurat som moms-en også skulle vere eit prøveprosjekt. mvh Lars Olav Siter 1981 Matra Murena 2.2 1987 Saab 900 1974 Volvo 144 1952 Cadillac series 62 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Veteranbilordningen bør bli fast! Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 denna tråden har jeg hatt oppe før. :) Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Akkurat som moms-en også skulle vere eit prøveprosjekt. Kanskje man skulle gått tilbake til stempelavigift slik som før?? :D Siter Bravo, Mike, Whiskey! -E30 327 turbo - 97 Octavia 1,9tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg