kimjean Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Hei, jeg har planer om å få sotet rutene mine. Det jeg lurer på, hva er lov å ha på rutene foran? Ikke frontruten, men ved fører- og passasjersiden. På forhånd takk :) Mvh Siter Brom brom!:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Alt form for soting foran B-stolpen som ikke er levert originalt (typegodkjent) er ikke lovlig. :) Bruk søkefunksjonen, så finner du en del tråder angående det samme. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Du kan jo få de tonet da. Det stod på bilen min da jeg kjøpte den og det er godkjent såvisst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 hvis du soter med en veldig svak toning vil du ikke bli stoppa så lett tror jeg. Det er uansett ulovlig med da framstår rutene dine som tona, ikke sota. Så om tar den svakeste toningen likt på alle sideruter, og mørkere på bakruta, så vil det bli mørkt nok inne i bilen. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 kjøre med limoblack hele veien rundt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimjean Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Takk for hjelpen gutter. Det blir nok veldig mørke ruter på bakruten og de to nydelige små vinduene vi har bak :) Også kommer jeg nok til å gjøre det lovlig med "toning" foran. Orker ikke masse stress :P Siter Brom brom!:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 corrado kom jo med grønn tonet ruter orginalt.holder ikke det ? men vist du skal ha mer så ikke ta helt svart,det er ikke pent det er min mening. Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Lyseste film, alle sideruter: Har kjørt med det i et år, uten noen problemer, hverken med onkel blå eller EU. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Corradoen min ble imortert i 2000 med speilsota vinduer rundt hele, den var først i krsand, så i bodø så i bergen så nå endelig i stavanger.. eu godkjent 3 ganger men nå som først jeg overtok bilen ble jeg stoppet å pålagt å dra sotfilmen av mens snuten venta... men siden det er foliatec film som er varmet på vinduene var jo ikke det noen lett sak.. så de sa jeg hadde 1 uke til å få bilen vist med "klare" ruter forran b stolpen vis ikke ble det avskilting .. men jeg har ikke vist bilen enda å ikke hørt noe mer :p Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg