ragua Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Bobla sin tur å få seg anlegg. :) Dette er bare en midlertidig installasjon. Skulle på et biltreff i Ålesund og jaggu vant den seg ikke en pris også. ;) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic type-r Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Bobla sin tur å få seg anlegg. :) Dette er bare en midlertidig installasjon. Skulle på et biltreff i Ålesund og jaggu vant den seg ikke en pris også. ;) Stilig =):win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 haha blei nice det... trekk det i noe finere nestegang da sånn som skai eller noe i den duren der :) spilte det bra eller :)? Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 haha blei nice det... trekk det i noe finere nestegang da sånn som skai eller noe i den duren der :) spilte det bra eller :)? Man tar det man haver... ;) Spilte noe helt sykt. ;) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 en venn av meg skal kansje kjøpe en boble av noen i familien sin så dette var god inspirasjon :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Hehe:D At en standard butikkasse kan ta seg SÅ flott ut...:op: PENT!! Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Stakkar folk! =P stort nærmere kommer man ikke uten å gå ut av setet! ;) Så fett ut i allefall! :D pent og! ^_^ Hvilke høytalere er det som sitter i dash + hylla over basskassa? Hvilke forsterker har du til de? (dynabelen går vel kun til bass!?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Stakkar folk! =P stort nærmere kommer man ikke uten å gå ut av setet! ;) Så fett ut i allefall! :D pent og! ^_^ Hvilke høytalere er det som sitter i dash + hylla over basskassa? Hvilke forsterker har du til de? (dynabelen går vel kun til bass!?) Sitter et Soundstream EGC6 komp.sett i dash og "hattehylla". Disse er koblet rett på spilleren. Som sagt er dette bare en midlertidig installasjon menst vi venter på litt bedre tid. :) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg