Gå til innhold

Klarer ikke bestemme meg for hvilken sub

Ranger emnet

ssagat

Anbefalte innlegg

• Svar 310
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette gjelder jo for alle... Ofte er det bare flaks at noen får og ikke andre..

Men det hjelper ofte å bevise at du gjør ting seriøst og skikkelig.....

Fler slike: :win = lettere for spons!

I år har jeg 14 førsteplasser, 4 andreplasser og 1 tredjeplass (spillte ikke engang da :D )

Fra 2004 er jeg litt usikker, men 1.plass på NM og Norgesrekordholder. Med anlegg bygget fra scratch kvelden før og kostet under 10 000kr montert i en sierra.. :fatality:

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år har jeg 14 førsteplasser, 4 andreplasser og 1 tredjeplass (spillte ikke engang da :D )

Fra 2004 er jeg litt usikker, men 1.plass på NM og Norgesrekordholder. Med anlegg bygget fra scratch kvelden før og kostet under 10 000kr montert i en sierra.. :fatality:

men det er vell en del vanskeligere å ta noen rekorder nå enn det var da, har vell blitt litt mere konkuranse. som er en god ting da:)

Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180

Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser dere snakker om mange forskjellige merker her. Jeg er ute etter en 10" som trykker godt men skal bare ha det som sub i en vanlig bil med et "normalt" anlegg. Vill DD 10" kunne funke som dette eller er disse subbene dere nevner her kun for SPL?

Hva slags forsterker har du?

Musikksmak?

Hvordan bil? (sedan, stv eller kombi)

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ennå en grunn til å gi f.. i de som ikke setter pris på ditt arbeid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en denon dca-800 forsterker.

Musikk: hiphop, rock + det meste med trøkk.

Bilen er en Audi A6 Stv

DD 1010 funker veldig bra, har hørt på den en del og er veldig imponert. kan hvertfalt anbefale den sterkt. hvor mye yter den forsterkeren din, RMS?

Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180

Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg søkte litt etter denne forsterkeren (denon dca-800) å det virket ikke som om den egnet seg til å drive no sub. ikke i det hele tatt faktisk:

http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=164&sid=e3cafe6e503797e20d3ee7b3b708d750

Hva bør jeg se etter av forsterker som kan drive en 10" DD sub da?

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg søkte litt etter denne forsterkeren (denon dca-800) å det virket ikke som om den egnet seg til å drive no sub. ikke i det hele tatt faktisk:

http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=164&sid=e3cafe6e503797e20d3ee7b3b708d750

Tøys!

Den forsterkeren kan drive et lettdrevent element til et helt greit nivå.

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider