Dag-Johansen Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Hva syns du om den jeg linka til? Jeg kjenner ikke til den, men den fungere sikkert helt greit. Er jo et solid merke. Men personlig ville jeg heller investert i denne: http://installbay.no/product_info.php?cPath=26_44&products_id=638 Mindre oppgitt effekt, men større sikringer tyder på solid strømforsyning. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Jeg kjenner ikke til den, men den fungere sikkert helt greit.Er jo et solid merke. Men personlig ville jeg heller investert i denne: http://installbay.no/product_info.php?cPath=26_44&products_id=638 Mindre oppgitt effekt, men større sikringer tyder på solid strømforsyning. Mvh Dag Johansen Oki:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Ennå en grunn til å gi f.. i de som ikke setter pris på ditt arbeid :) Bedre med litt sponsing enn ingen sponsing da... Hadde kosta meg noen kroner om jeg i tillegg måtte betalt for anlegget.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 ehh svada...den forsterkeren er meget habil...ikke les deg blind på watt for dette er old school kvalitet beklager, min feil. bare virket som om det ikke var no på den linken. takk for at dere sa i fra da:) Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 beklager, min feil. bare virket som om det ikke var no på den linken. takk for at dere sa i fra da:) "beklager"...det holder ikke... :nono: vi leker ikke klubb her altså... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 hehe, kanskje jeg må kjøpe sub til han nå......:P Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 hehe, kanskje jeg må kjøpe sub til han nå......:P Jupp. Slik er reglene :D rett skal være rett, ellers er det ikke no morsomt. (den parkeringsvakt reklamen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 ehh svada...den forsterkeren er meget habil...ikke les deg blind på watt for dette er old school kvalitet Ok så jeg kan bare kjøre på med min old school denon forsterker da? Jeg har til info drever 2st 8" celestion AD, 1stk cervin vega 12" + 6.5" komponensett fra boston accustics med denne forsterkeren tidligere med bra resultat. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 dd 1010 er ganske lettdrevet, så jeg vil tro det går greit da.. men nå skal ikke jeg gi no feil info igjen:P Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreamtm Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Det skal jeg med glede gjøre : ) Sender mail hvert øyeblikk. Må si at dette er et svært generøst tilbud hvis det er tilfelle! Skal bli skøy å sammenligne disse to mot hverandre. Nå er Atomic på lager og QT subben sendes på mandag som vi lovde. Gleder oss til å få tilbakemeldinger fra deg etter litt bruk. Trenger du mer annbefaling om kassemål så ta kontakt på info@dreamtm.no men det vet du vel. Tvi tvi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Nå er Atomic på lager og QT subben sendes på mandag som vi lovde. Gleder oss til å få tilbakemeldinger fra deg etter litt bruk. Trenger du mer annbefaling om kassemål så ta kontakt på info@dreamtm.no men det vet du vel. Tvi tvi! Flotte greier! da blir det i allefall noen harde julepakker i år! hehe. Blir artig å prøve denne! :thanks Sender deg en mail når den kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreamtm Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Gleder oss til Jul, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
re-load Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Gleder oss til Jul, hehe. jeg gleder meg til uka...;) da er det atomic i min bil....... Siter Norwegian Champion, 00-01-02-03-06-07-08 00-155.7db superstreet nw 01-170.2db xtreme5+ 02-170.6db xtreme5+ 03-156.7db xtreme 1+ 06-155.6db street b 07 - 158.9db street b. 08 - 159.2db street c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperComp Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 ja detta blir moro å høre. Kasse med rett ant liter så er det bare å fyre løs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperComp Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 =d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg