Gå til innhold

Klarer ikke bestemme meg for hvilken sub

Ranger emnet

ssagat

Anbefalte innlegg

• Svar 310
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vil anbefale denne: http://www.mamut.com/dynabel/subdet337.htm

Jeg har hatt to av disse, og kommer aldri til å bytte merke. Tro meg, du kommer til å få skikkelig trøkk med denne. Jeg har prøvd alt jeg orker å drepe den. Har til og med lånt en DaVinchi forsterker for å teste om jeg klarte å drepe den, men neida:)

2012 Hyundai i40 1,7CRDI Premium STV med custom anlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd MA-audio, Pioneer, Rockford, JL, Vamp, Blaupunkt, Velocity og noen andre. Men jeg vender alltid tilbake til KICKER. Etter mine erfaringer går det bare ikke å slå de. Har nå litt pause i anlegg verden, så bruker en Solo Baric L5 15" den spiller veldig greit. 12" slår mye fastere da.

Kriss

There’s A Li’l Bit Of Pirate In All Of Us!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har ikke prøvd Digital Designes.. det virker ikke som det er noen her som har. hva med å prøve?

vi fik en 1010 DD (10") til å spille en god del bedre enn en 12" L5, men det kan ho ha med kassa også å gjøre.

Har lyst til å prøve DD 1012 men den har bare 60oz magnet så er litt i tvil på den egentlig på grunn av den lille magneten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å prøve DD 1012 men den har bare 60oz magnet så er litt i tvil på den egentlig på grunn av den lille magneten...

Jeg synes du ivertfall burde prøve DD 1012 eller 1010. Tror du blir fornøyd!

Jeg er ivertfall stor fornøyd med mine 1010`er.

Jeg spilte 132,9db i en vectra med dårlig batteri med 1stk DD1010.

2 x DD 1508

Hifonics bx2005d

2 x DD 1010 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å prøve DD 1012 men den har bare 60oz magnet så er litt i tvil på den egentlig på grunn av den lille magneten...[/Q

magneten må du ikke tenke på, selv tror jeg de fleste merker overdiminsjonerer magnetene sine, det er jo det første folk ser på.

desuten så holder DD mye juling over lang tid, denne kan du ha mange år fremover, og ser ikke bort i fra at du kjøper en til en gang;-)

Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180

Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok nødt til å prøve DD... Men er det ingen som ha prøvd Power Acoustik FUBR-12. Skal bestemme meg i løpet av øka..begynner å bli piss lei av å kjøre uten subb...hehe

Føler det er noe galt her i verden når noen sammenligner Power Acoustik med DD ;)

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider