Mr Golf 4 Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Du har en porta kasse på 45l sier du.Hva med denne..........:yummy: http://installbay.no/product_info.php?cPath=30_65&products_id=157 Håper du har strøm tilførselen iorden.Hør med Pål..... Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Den skepsisen tror jeg nok er uberettiget:) Tviler ikke på at lyden er bra i dette elementet, men tror den trykker litt for lite..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet September 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Du har en porta kasse på 45l sier du.Hva med denne..........:yummy: http://installbay.no/product_info.php?cPath=30_65&products_id=157 Håper du har strøm tilførselen iorden.Hør med Pål..... Per.... Blir litt dyrt, hadde bare tenkt å bruke max 2000.. strøm har jeg nok av hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Jbl power 12" da? De spiller rimelig høyt og bra. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pioneer1 Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Jeg vil anbefale denne: http://www.mamut.com/dynabel/subdet337.htm Jeg har hatt to av disse, og kommer aldri til å bytte merke. Tro meg, du kommer til å få skikkelig trøkk med denne. Jeg har prøvd alt jeg orker å drepe den. Har til og med lånt en DaVinchi forsterker for å teste om jeg klarte å drepe den, men neida:) Siter 2012 Hyundai i40 1,7CRDI Premium STV med custom anlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kickerdude Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 hmm, skeptisk ja :mat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240PWR Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Jeg har prøvd MA-audio, Pioneer, Rockford, JL, Vamp, Blaupunkt, Velocity og noen andre. Men jeg vender alltid tilbake til KICKER. Etter mine erfaringer går det bare ikke å slå de. Har nå litt pause i anlegg verden, så bruker en Solo Baric L5 15" den spiller veldig greit. 12" slår mye fastere da. Siter Kriss There’s A Li’l Bit Of Pirate In All Of Us!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 du har ikke prøvd Digital Designes.. det virker ikke som det er noen her som har. hva med å prøve? vi fik en 1010 DD (10") til å spille en god del bedre enn en 12" L5, men det kan ho ha med kassa også å gjøre. Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 du har ikke prøvd Digital Designes.. det virker ikke som det er noen her som har. hva med å prøve? vi fik en 1010 DD (10") til å spille en god del bedre enn en 12" L5, men det kan ho ha med kassa også å gjøre. Har lyst til å prøve DD 1012 men den har bare 60oz magnet så er litt i tvil på den egentlig på grunn av den lille magneten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillemongo Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Kiceren er ivertfall ikke noe dumt valg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 jeg har blitt kjempe glad i ts-w3004spl ihvertfall :).. har 4 stk av dem nå :) Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Digital Designs Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Har lyst til å prøve DD 1012 men den har bare 60oz magnet så er litt i tvil på den egentlig på grunn av den lille magneten... Jeg synes du ivertfall burde prøve DD 1012 eller 1010. Tror du blir fornøyd! Jeg er ivertfall stor fornøyd med mine 1010`er. Jeg spilte 132,9db i en vectra med dårlig batteri med 1stk DD1010. Siter 2 x DD 1508 Hifonics bx2005d 2 x DD 1010 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Har lyst til å prøve DD 1012 men den har bare 60oz magnet så er litt i tvil på den egentlig på grunn av den lille magneten...[/Q magneten må du ikke tenke på, selv tror jeg de fleste merker overdiminsjonerer magnetene sine, det er jo det første folk ser på. desuten så holder DD mye juling over lang tid, denne kan du ha mange år fremover, og ser ikke bort i fra at du kjøper en til en gang;-) Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Blir nok nødt til å prøve DD... Men er det ingen som ha prøvd Power Acoustik FUBR-12. Skal bestemme meg i løpet av øka..begynner å bli piss lei av å kjøre uten subb...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Blir nok nødt til å prøve DD... Men er det ingen som ha prøvd Power Acoustik FUBR-12. Skal bestemme meg i løpet av øka..begynner å bli piss lei av å kjøre uten subb...hehe Føler det er noe galt her i verden når noen sammenligner Power Acoustik med DD ;) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg