Gå til innhold

Klarer ikke bestemme meg for hvilken sub

Ranger emnet

ssagat

Anbefalte innlegg

• Svar 310
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fyttirakkern, har aldri sett ett element så rått til under 10 lapper! Hvor får man tak i denne?

det må være noen store lapper du snakker om:P vi snakker vell rett under 50,000,-

og kjølinga er ikke så gal nei, som dere ser på bildene i linken. noen av motorene kan man se helt inn til spolen på.

http://forum.soundpressure.com/showthread.php?t=3091

Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180

Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyttirakkern, har aldri sett ett element så rått til under 10 lapper! Hvor får man tak i denne?

ATOMIC APXX ;)

Norwegian Champion, 00-01-02-03-06-07-08

00-155.7db superstreet nw

01-170.2db xtreme5+ 02-170.6db xtreme5+ 03-156.7db xtreme 1+

06-155.6db street b 07 - 158.9db street b. 08 - 159.2db street c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Blir nok nødt til å prøve DD... Men er det ingen som ha prøvd Power Acoustik FUBR-12. Skal bestemme meg i løpet av øka..begynner å bli piss lei av å kjøre uten subb...hehe

En kompis av meg hadde Power Acoustik FUBR-12.Jeg ble ikke imponert.Hard bass,ikke noe spesielt trøkk heller.Gå for DD så får jeg oxo høre om det er noe å satse på =D

1xStroker 15" (+BF7501)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

fint element på denne siden:)

men har planer om TS-W306DVC slik som du ødela;)

var du fornøyd med denne subben?

og vilken kasse?

Med tanke på at TS-W306DVC bare koster rundt 900 kr så var jeg fornøyd med den, spilte helt greit. Brukte 43L bassrefleks.

Bare husk å dempe lyden litt når det lukter svidd, så funker den helt fint..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider