vegardrs Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 hehe, sier no der, har en power acoustik spiller, bærer preg av at den var billig for å si det snilt. hehe nei jeg tror ikke du skal være i tvil:) Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
re-load Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Blir nok nødt til å prøve DD... Men er det ingen som ha prøvd Power Acoustik FUBR-12. Skal bestemme meg i løpet av øka..begynner å bli piss lei av å kjøre uten subb...hehe bare å ringe til ei sjappe å bestille det... (dette blir sikkert sletta også) :puke: Siter Norwegian Champion, 00-01-02-03-06-07-08 00-155.7db superstreet nw 01-170.2db xtreme5+ 02-170.6db xtreme5+ 03-156.7db xtreme 1+ 06-155.6db street b 07 - 158.9db street b. 08 - 159.2db street c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Føler det er noe galt her i verden når noen sammenligner Power Acoustik med DD ;) Har på ingen måte sammenlignet de to.... DD er i en annen klasse enn Power Acoustik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Da var 1 stk DD 1012 bestilt fra bsbildeler. Håper virkelig denne er verd penga....ellers blir det månelyst..hehe Takk for alle tips og innspill i tråden!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 husk å bygg stor kasse da, for all del, og stor port. den er ganske lettdreve så det skal gå greit. 75L skal vell gå greit. Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 husk å bygg stor kasse da, for all del, og stor port. den er ganske lettdreve så det skal gå greit. 75L skal vell gå greit. Prøver med 45 til å begynne med, 4" port. Har ikke tid/plass til å lage ny kasse før til jul en gang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 er sikkert et bra valg...du får legge ut dine erfaringer etter at du har fått prøcd elementene ut Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 er sikkert et bra valg...du får legge ut dine erfaringer etter at du har fått prøcd elementene ut Ja håper det. Skal legge ut "resultatet" når elementeet er i hus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 jeg tror du blir fornøyd, mine efaringer med merket er hvertfalt at det er genialt:) gratulerer med ny sub:) Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Digital Designs Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Genialt! Jeg tror også du blir fornøyd!:) Siter 2 x DD 1508 Hifonics bx2005d 2 x DD 1010 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Da har jeg endelig fått en stykk Digital Design 1012. Ble litt paff når jeg henta den på posten..pakken var jo lett som en fjert... Ble ikke videre imponert når jeg pakket den ut og så fort på den, den er ikke akkurat vakker. Men det er ingen tvil om at dette er et kvalitets produkt. Den har virkelige solide kabler, den er limt sammen på en orntlig måte uten masse søl og tull. Fikk montert den i bilen nå nettopp, har ikke finjustert den enda. Kassen er 45L med 4" port på 28 cm. Forsterkeren er en soundmgust x 1500. Fikk bokstavlig talt bakoversveis!! Til tross for sitt puslete utsene så spiller den JÆVLI høyt! ikke nok med det, den spiller BÅDE høyt og pent! Er faktisk noe av det beste jeg har hørt på lang tid. Så kan på det varmeste annbefale dette elementet til alle som har lyst på trøkk men fortsatt vil ha litt lyd kvalitet igjen! Jeg er rett og slett stor fornøyd, skal faktisk ta å kjøpe en til.. Noen bilder; Løp og kjøp koster bare 2090 kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 det var godt:) nei den ser ikke mye pen ut bakfra hvertfalt, men forfra er den litt stilren og tøff synes jeg. de er håndlagd:) alle elementene er det fra DD. Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Hmmm..... jeg vil også ha:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreamtm Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 hmmmmmmmm, den så da ikke akkurat ut til å gå på anaboler, men skinnet kan jo bedra?? Skeptisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Mindre magnet enn hva det er på en VEGA 124 jo:D Hehe..! Hvilken amp bruker du på den? Har ikke lest resten av tråden, om det står der? Du er fornøyd med subben? Vurderer nytt merke selv..men da 2x12" eller 2x15". Er de tungdrevet eller lettdrevet? Hva er følsomheten på de? Gratulerer med nytt element forresten:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg