DJ-timoty Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 kan noen legge opp bilder av rosa biler , og bra bilder av forskjellige rosa farger? helst med effekter som metallic eller flakez etc... ikke sånn barbierosa eller gammelrosa , men litt mer spesielle og tøffe rosa farger ;) :spin Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Er jo nesten umulig å legge ut bilder av farger på bilde... Effektfarger passer når en kan se de i friluft. Men er jo lov å prøve.. House Of Color har noen spenstige farger! Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frk. Hagen Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Finnes mange nydelige rosafarger. Har fått laget en spesielt til meg, laget resepten selv og den er NAM! Mangler bare riktige bilen :) Siter Wrom-Wroom-Wrooom- Yyyyyyyyyyy-BANG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 kan ikke noen prøve å legge ut noen bilder her ? :) Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Hvordan er det å handle fra house of kolor? Med tanke på frakt ogsånt.. lakk er vel både miljøfarlig og brannfarlig ;) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 det meste av lakk nå til dags er vel vannbasert om jeg ikke tar helt feil, så det burde gå bra mtp. frakt. tror jeg da. Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Skal du ha lakk "rett fra hylla" så vil jeg anbefale å ta en titt i fargekart for motorsykkel.. Der er det mange kule farger. Triumph har en jævli tøff rosa/lilla-farge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Triumph har en jævli tøff rosa/lilla-farge. :pics Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 som bead-lock sier, får ikke inntrykk av farger på bilder.. Men her er det ett bilde iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merce190 Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 candyrosa da?? det er en dritkul farge... søk på google.. skal være bilder der om jeg ikke tar feil. Siter Mazda 323 1,6i 89mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sokki Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Der snakker du ROSA FORD :P Tok bilde når jeg var i Tyskland med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Kanskje ikke den beste kvaliteten på bildene men er da et eksempel:) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94350&page=34 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 det meste av lakk nå til dags er vel vannbasert om jeg ikke tar helt feil, så det burde gå bra mtp. frakt. tror jeg da. HoC er tynnerbaserte produkter! Kan da være mulig at dette blir forbudt solgt i norge fra 1/1-07 PGA EU regler... Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Fysj og fysj... det finnes jo ikke noe "fin" rosa farge!! Det går en rosa astra i tbg, som en homse kjører, mange som synes den er fin, men huff.... rosa... passer jo kanskje til homser og bimboer men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Fysj og fysj... det finnes jo ikke noe "fin" rosa farge!! Det går en rosa astra i tbg, som en homse kjører, mange som synes den er fin, men huff.... rosa... passer jo kanskje til homser og bimboer men... Haha, jeg ler av sånne som deg til frokost... "Rosa er jentefarge, usj" :shake Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg