Torlie Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Skal altså på Eu-kontroll snart og har et lite skilt bak som er laget av en skiltmaker. Vil dette skape trøbbel? Noen med erfaringer? Siter 98 Integra Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Finnes vel ingen fasitsvar på slikt.. Følger han reglene, så har du vel et problem. Er han litt slappere, så slipper den vel igjennom. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torlie Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Stemmer nok det, for 2år siden var de hvertfall snille. Kom igjen med høy Db og de målte heller ikke CO. Hva er worst case scenario tro? Dokumentforfalskning? Siter 98 Integra Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Stemmer nok det, for 2år siden var de hvertfall snille. Kom igjen med høy Db og de målte heller ikke CO. Hva er worst case scenario tro? Dokumentforfalskning? Hvorfor ikke bare legge av 5 min en ettermiddag før du skal inn, og skru på orginal skiltene? For jeg går ut i fra at du ikke har kastet de? Det ville vært bra dumt i så fall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torlie Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Hvorfor ikke bare legge av 5 min en ettermiddag før du skal inn, og skru på orginal skiltene? For jeg går ut i fra at du ikke har kastet de? Det ville vært bra dumt i så fall:) Har skiltene ja, men da må jeg bytte fanger også. Går egentlig fort det da men. Mulig det vil være det lureste. Angel-eyes kommer vel heller ikke gjennom? Hehe Siter 98 Integra Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supra_life Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Har skiltene ja, men da må jeg bytte fanger også. Går egentlig fort det da men. Mulig det vil være det lureste. Angel-eyes kommer vel heller ikke gjennom? Hehe Angel-eysa kommer igjenom vist du har godkjenings papirer på lykktene dine.. har du ikke det, så kan det bli litt værre.. hehe.. Siter 93 MR2 Turbo 94 BMW 318is x. 94 golf gti turbo x. 94 vw vr6 3.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Har skiltene ja, men da må jeg bytte fanger også. Går egentlig fort det da men. Mulig det vil være det lureste. Angel-eyes kommer vel heller ikke gjennom? Hehe Då får ikke bare festet skiltet litt sånn jalla på fangeren som står på da? Eller da blir det vell gjerne problemer med for dårlig skiltfeste da:) Men men, lykke til iallefall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Angel-eysa kommer igjenom vist du har godkjenings papirer på lykktene dine..har du ikke det, så kan det bli litt værre.. hehe.. Det burde holde at dem er E-merka. Litt usikker på hvordan loven stiller seg til at det er to parklys per lykteenhet, men det er jo ikke verre enn å slå opp og finne utav. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 borre lås med lim funker det da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Det burde holde at dem er E-merka.Litt usikker på hvordan loven stiller seg til at det er to parklys per lykteenhet, men det er jo ikke verre enn å slå opp og finne utav. :) For mange paklys er bare en 1.er feil. Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg