på-tværra=) Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Så jeg bør heldst ikke lade den via motorrommet, jeg bør ha motstanderen direkte på kondensatoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Hvorfor skulle du det da? Skal du ikke montere kondisen bak et sted? Bør ikke gå så veldig lang tid fra du kobler fra ladingen til den får konstant 12 V koblet til. Men selvfølgelig går det... Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Ok sjønner. Nei jeg har bare tenkt litt på det, men skal ha den baki. Var veldig dårlig forklart i heftet som fulgte med. Det jeg var mest usikker på var det når man hadde laddet den, for når man fjærner motstanderen mister man jo kontakten, om man da bare kunne kobble kabelen rett på kondensatoren, som jeg nå sjønner går bare bra, siden det er like mye spenning på kondensatoren som på batteriet ett oppladningen ( dette ble rart, har litt problemer med å ordlegge meg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Ok sjønner. Nei jeg har bare tenkt litt på det, men skal ha den baki. Var veldig dårlig forklart i heftet som fulgte med. Det jeg var mest usikker på var det når man hadde laddet den, for når man fjærner motstanderen mister man jo kontakten, om man da bare kunne kobble kabelen rett på kondensatoren, som jeg nå sjønner går bare bra, siden det er like mye spenning på kondensatoren som på batteriet ett oppladningen ( dette ble rart, har litt problemer med å ordlegge meg) Tror du har forstått det nå ja :) Er bare det at når du kobler av etter å ha ladet vil spenningen på kondisen begynne å synke igjen. Men om den er nede i 10 V eller noe når du kobler den på igjen betyr ikke noe. Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Tror du har forstått det nå ja :)Er bare det at når du kobler av etter å ha ladet vil spenningen på kondisen begynne å synke igjen. Men om den er nede i 10 V eller noe når du kobler den på igjen betyr ikke noe. Hjertelig-hjertelig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Det er ikke noe problem å bruke motstanden som fulgte med en 1,2F til en 7F? Har en kamerat som ikke klarer å lade sin opp til mere enn 7V. Dette er en 16V kondis da. Men tenkte det var motstanden hans som var ødelagt så han kunne bruke min som er til den lille. Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 er ikke noe problem nei. eneste er at det tar mye lengere tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.