le0n Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Som topicen sier.. Er jo en gammel tråd, men en tråd helt sikkert flere vil ha glede av, og i tilleg få mangen tips av:) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=17517 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Personlig synes jeg heller at man kunne lage en god how-to tråd; husker ikke helt hvem det var, men jeg fant en knallgod en her :) Tror det var godeste mr. meguair som lagde den.. 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Egentlig burde vi ha ett vedlikeholds forum, det er jo tross alt en enorm del av billivet vårt:) Hva sier crewet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 (Kan vedde mye på at de sier at nei DET, det får man ta under lakkforumet) 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 (Kan vedde mye på at de sier at nei DET, det får man ta under lakkforumet) Er jo mye mer en lakk som skal vedlikeholdes, b.ant. felger og skinnseter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Egentlig burde vi ha ett vedlikeholds forum, det er jo tross alt en enorm del av billivet vårt:) Hva sier crewet? Bilpleie ;) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Bilpleie ;) Her har jeg fulgt lite med ser jeg, beklager:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Du har nok ikke det, laget det igår :) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Du har nok ikke det, laget det igår :) Okay, hehe:) Ja da så, hjalp og mase litt da;) Takker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Jeg tror Dr_S går på lykkepiller om dagen. :D Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 noen som gjør jobben sin her, hva med dette interiør-forumet da? Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg