Gå til innhold

Nye skilt!

Ranger emnet

funkes

Anbefalte innlegg

Litt off topick, men noen som veit om man kan få personlige skilt i norge? Og hvor mye koster det? Hadde vært litt konge med Candyman på skiltet:D :cool:

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

Litt off topick, men noen som veit om man kan få personlige skilt i norge? Og hvor mye koster det? Hadde vært litt konge med Candyman på skiltet:D :cool:

Er ett par tråder om det temaet. Bruk sælefunksjonen og søk etter "små skilt" så finner du nok svaret ditt....husker jeg rett så kan du jo alltids greie å skaffe det persolige skilt men du har ikke lov til å ha dem på bilen.

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VeilSide

Er ett par tråder om det temaet. Bruk sælefunksjonen og søk etter "små skilt" så finner du nok svaret ditt....husker jeg rett så kan du jo alltids greie å skaffe det persolige skilt men du har ikke lov til å ha dem på bilen.

Hva er poenget med det da! Hørt no rykter om at de har begynnt med det i sverige nå og at det kanskje kommer til norge snart. Da skal jeg ha Candyman med rosa skrift lol

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

Høres ut som en pedofil gærning :D

Hehe.... jeg kan jo rulle inn på ungdoms skolen med Candyman skiltet mitt og fylle opp bilen med Pur-unger :D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golfy

Det kommer ikke i Norge!Er vist helt uaktuellt på dette tidspunktet.Mange som skaffer seg personlige skilt og bruker de på treff og lignende...

:( jaja... norge suuuuuuger. får ha rosa teip i bakruta med Candyman i Gull da:)

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ikke noe er som bilen full av fjortiser...

Minner meg om når Hautau var og så på en Calibra med riegerstyling på Hamar :

I fullt alvor sa eieren : "Denne bilen er veldig fin å stå utenfor ungdomskulen med." Og den ikke fullt så kvikke dama hans sto ved siden av uten å si no. Nei fy faen, da lo jeg godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider