BMW324TDa Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Men noen som har peil på hvordan det er med billån? Får man lånt 80 000 i slengen sånn uten videre? Null problem å få 80 lapper. Enda lettere hvis man har foreldre som kausjonist. Men mi16 dug helt fint det ja. Vet om en slik til salgs, som er helt grei. Orginal og i grei stand. Får den sikkert bilig Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Originally posted by Dirty^Dog Men noen som har peil på hvordan det er med billån? Får man lånt 80 000 i slengen sånn uten videre? Er ikke så lett å bare gå inn i banken å si at du skal låne 80k, du må jo ha fast inntekt+ nok penger igjen etter avdragene pr. måned....... Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Tenkte jo selfølgelig på at vedkommende hadde grunnlag for å få ett slikt lån... Eg tok ett på 80 når eg begynte i lære (6500 utbetalt). og da startet eg med å betale 1760 i mnd. Er ikkje allverdens det. Unntatt at eg budde på hybel i ukedagene i tillegg og, da merket eg det godt. Men som det heter i en annen tråd; prioriteringer... Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty^Dog Skrevet August 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 BMW324TDa: Mange år tok du det lånet over? Skal også starte som lærling nå og har tenkt å betale tilbake lånet på 2 år. Men er det sånn at man bare får lånt 65% av beløpet eller no ? Det er jo latterlig isåfall.. Dvs at man ikke kan låne pengene før man vet nøyaktig hvem bil man skal ha.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY FAEN den mercha der var griiiiiise harry!!!! Noen som kjenner eiern eller veit noe om bilen? eventuellt er det noen/mye feil med den? En kamerat av meg leter etter noe til under 50 lapper og den der var midt i blinken for han! Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Ganske rå ungdomsbil dette her da.. Koster riktignok 90.000,- men skal vell ikke være så vannvittigvanskelig og prute den ned i 80.000,- vist du får en som vet hva han driver med til og hjelpe (vist du ikke fikser den fint selv da)! eu-godkjent-03,nylakkert-03,godkjent senkesett,Ny turbo,chipet,240hk,diff sperre,stort sterioannlegg,volvo original styling,rustfri++++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty^Dog Skrevet August 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Bare EN liten feil med bilen. DET ER EN VOLVO FOR FAEN ;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 ehh? Det er nok ikke noe feil med det, feilen ligger hos folk som har fordommer mot biler som faktisk er bra, går lenge, og tåler en trøkk Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Originally posted by VolvoRaggar ehh? Det er nok ikke noe feil med det, feilen ligger hos folk som har fordommer mot biler som faktisk er bra, går lenge, og tåler en trøkk Jeg liker ikke Volvo fordi at det er rett og slett harry! Også er ikke designet på bilene noe spesielt heller. Men, er mange Volvoer, som f.eks 240 og 740'er som ser ganske bra ut. Men, de er blitt for harrye! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Originally posted by VolvoRaggar ehh? Det er nok ikke noe feil med det, feilen ligger hos folk som har fordommer mot biler som faktisk er bra, går lenge, og tåler en trøkk Jeg har ikke fordommer mot dette,men miljøet rundt volvo derimot... Er dritt lei av rockabilly,sør-statflagg og Eddie Meduza..bonde Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speeder Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Originally posted by Jonte Jeg liker ikke Volvo fordi at det er rett og slett harry! Også er ikke designet på bilene noe spesielt heller. Men, er mange Volvoer, som f.eks 240 og 740'er som ser ganske bra ut. Men, de er blitt for harrye! Veit nå ikke om volvo er så mye mere HARRY en Golf da men, tror nesten golf har tatt over tronen jeg... Siter - 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane - 2015 Passat 2,0l 150hk TDI - 2015 Zoe R210 - 1998 Corolla 1.3x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Det er et hårfint skille mellom pent og harry. Diskre styling, pen lakk og fete felger er det som skal til etter min mening. Bygger man videre med Wunderbaum, svart soting, laksetrapp, masse ekstralys+++ så blir det fort harry! Tror ikke det er feil å si at ALLE biler kan bli stilige uten for høye kostnader..... Har hatt Volvo i snart tre uker nå, og er kjempefornøyd! Fått masse positive tibakemeldinger. Volvo er ganske dyre i drift, men slitedeler er sinnsykt billig. Bra kjørekomfort også..... Motorene er jo evighetsmaskiner! Gå for Volvo! VW/Audi/BMW er dyre biler å ha..... Jeg henter Golfen min i kveld, og gruer meg til å begynne å fikse på den. Kommer til å savne 242'en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Jaja for alldel, skal ikke nekte for at 240 har fått harry stempel. Men da blir det veldig feil å si at volvo har fått det. Ikke sant? Samma som å si at vw er harry, bare fordi noen golfer er det. Forskjell på bilmerke og modell.. Den 740tic`en var faktisk ganske pen. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Originally posted by Speeder Veit nå ikke om volvo er så mye mere HARRY en Golf da men, tror nesten golf har tatt over tronen jeg... Hvorfor nevner du Golf? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Originally posted by Jonaldo Det er et hårfint skille mellom pent og harry. Diskre styling, pen lakk og fete felger er det som skal til etter min mening. Bygger man videre med Wunderbaum, svart soting, laksetrapp, masse ekstralys+++ så blir det fort harry! Tror ikke det er feil å si at ALLE biler kan bli stilige uten for høye kostnader..... Ja, og det er særdeles mange Volvo 240'er som er kappa fjærene på, lave som faen, svarte jævla ruter, masse kosebamser og bænnere osv overalt.. Og alt mulig av lys.. Men, Golf er på vei den også.. Hvertfall her i byen, og derfor vikke jeg ha Golf her på en god stund.. Vi har en snørrgrønn 2'er, cyanide. En blå med GOLF i frontruta og sota ruter + masse klistremerker. Og en rød sliten 2'er med gul leppe og sota vinduer.. men, det finnes flere Volvoer som er like harry.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg