Gå til innhold

Bra ungdomsbil?

Ranger emnet

Dirty^Dog

Anbefalte innlegg

Originally posted by Jonte

Hvorfor nevner du Golf?

Du liker ikke volvo fordi det er harry men, du har vel vært ganske fan av golf det siste året eller så. Defor jeg nevner golf. Men dette svarte du jo forsåvidt på selv i ditt neste innlegg:)

topic: 740 må jo være en bra ungdomsbil det, greit med effekt, ikke avskrekkende forsikring og ikke minst driftsikkert.

Men er volvo uaktuelt så er det ikke mye og gjøre med:D

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

BMW324TDa: Mange år tok du det lånet over? Skal også starte som lærling nå og har tenkt å betale tilbake lånet på 2 år. Men er det sånn at man bare får lånt 65% av beløpet eller no ? Det er jo latterlig isåfall.. Dvs at man ikke kan låne pengene før man vet nøyaktig hvem bil man skal ha..

Tok i utgangspunktet lånet over 5 år, men har økt betalingene i takt med økt inntekt. Slik har eg kortet det ned ganske mye.

Da eg tok det hadde 25 000 utenom, men dette hadde ingen innvirkning på om eg fikk lån eller ikkje. Tror ikkje eg nevnte det engang. Men eg sa hvilken bil eg mest sannsynelig skulle ha, men hadde ikkje helt bestemt meg da.

. Har en del kompiser som har lånt HELE summen, inkl omreg osv, og det har funket fint. Er bare å ta seg en prat med banken og legge fram hvordan du har tenkt deg det, så er de bejelpelige.

Hvis du skal låne f.eks 100 lapper så spiller det vel ikkje noe rolle om det er til å betale hele bilen, eller om du har spart slik at du kan kjøpe deg en til 120k??

Med mindre du har pant i bilen. Eg har mamma og pappa som kausjonister. Dvs at eg har pant i huset deres. (lav rente).

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider