Sæther Racing Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Starter ved 17.00 og varer så lenge det er folk der. Starter tidligt pga, Mørketiden nærmer seg med stormskrit. Kommer Onkel Politi stikker vi til Ski storsenter. Store parkeringsplasser. Så får vi tatt et treff før Snøen legger seg. Meld deg på. Avreisetider for kolonner: -Shell Lillestrøm, Avreise kl.17:00 til Shell på Strømmen -Shell Strømmen, Avreise kl.17:15 til Esso på Ryen -Esso på Ryen (Oslo) til Ingeirstrand, Avreise kl.17:30 -Ski, ved togstasjonen kl.16.30. Mvh Sæther. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Street-Garage Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Hei Street-Meeten sist gang var en suksess, men syntes det begynte altfor tidlig. Burde starte senere. kanskje rundt 19.00? Vel uansett, vi kommer! Så regn med oss Vi brummes http://www.Street-Garage.com (Bilder fra forige Street-Meet på Ingierstrand ligger ute på siden vår. ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Får vel ta seg en tur dit vel:) var artig sist:) syns klokken 17 var en fin tid å starte jeg. Blir så fort mørkt! Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 jeg stiller opp såfremt jeg ikke skal jobbe=) Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 det har væt tatt opp før, og jeg kan ikke annet enn å gjenta: street meet hele tiden, da er det jo ikke lenger noe annet enn en vanlgi kveld på shell! tråkket sikkert noen på tærne nå, men hva er vitsen med å lage street meets hele tiden? blir jo ikke noe morsomt lenger.... Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YellowFever Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 det har væt tatt opp før, og jeg kan ikke annet enn å gjenta: street meet hele tiden, da er det jo ikke lenger noe annet enn en vanlgi kveld på shell! tråkket sikkert noen på tærne nå, men hva er vitsen med å lage street meets hele tiden? blir jo ikke noe morsomt lenger.... Selvfølgelig er det artig. Du trenger ikke komme du volvo.. Synes det høres ut som en fin idè. Jeg har ei litt treig dame så jeg fikk ikke med meg en dritt forrige gang. utenom onkel politi da. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 17.00 pga mørket. derfor starter vi litt tidligt så fotografene har muligheter for litt closs upz når det er lys. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 17.00 pga mørket. derfor starter vi litt tidligt så fotografene har muligheter for litt closs upz når det er lyst. :thanks Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Nå kan jeg veien så jeg får se da om ikke tar turen igjen og bruker opp litt sommerdekk. :volvopower: Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS 84 Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 jippi. kommer med ny opprettet bil og muligens nye felger. SNAKKAS Siter -15 Skoda Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Ingen av de siste Ingierstrand treffene har jo vært kjedelige, og hva er gærnt med å ha treff ofte? Selv om det ikke kommer dritmange er det jo uansett bedre enn om folk står 3 og 3 på den lokale plassen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrykladdina Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Selvfølelig dukker man opp på treff:D hehe.. var jo knall sist gang:) Momo: Ja, må komme, hehe, bruke litt dekk :) Siter play the life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Setter opp samma kolonnerutene som forrige treff da eller ? Jeg og Fusta Racing kommer iallefall, åsså får vi nok med oss iallefall 2 biler til. Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 det har væt tatt opp før, og jeg kan ikke annet enn å gjenta: street meet hele tiden, da er det jo ikke lenger noe annet enn en vanlgi kveld på shell! tråkket sikkert noen på tærne nå, men hva er vitsen med å lage street meets hele tiden? blir jo ikke noe morsomt lenger.... det kommer helt ann på hva man gjør det til, men vil du ikke komme så ikke kom da :fatality: Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Jeg er med jeg også, da med gamle bakdekk på min bil eller i pappas bil om det er sludd/snø den dagen. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg