Mustang95 Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Men tenk hvis du er skummel:P Hehe, skal prøve å komme meg dit. Har veldig lyst! Ja det er sant, hmm. :wonder: Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Hehehe:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Regner med at det blir litt show fra AUDOITEAM norstrand sin side, med Fusta racing og Grom40'n m/venner ! Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Hehehe:p Han er så søt så... han ville ikke gjordt en flue noe vondt engang ;) hehe Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Sånt vil vi ikke se, det holder om du viser frem bilen din ;) Jeg vil at du skal vise fram bilen jeg :D Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Han er så søt så... han ville ikke gjordt en flue noe vondt engang ;) hehe Synd jeg ikke kan si det samme om deg da :roll: Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 hehe... tror ikke det gjør så mye =P Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS 84 Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Håper å se Drømmern utpå jeg da :) det skjer nok ikke. må få gearkasse til det først. har ihvertfall fått på 17" nå da. Siter -15 Skoda Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 det skjer nok ikke. må få gearkasse til det først. har ihvertfall fått på 17" nå da. Bruk mors bil :roll: Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackGTR Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 jeg tenkte jeg skulle komme og ta en titt! har aldri vært på street meet før... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Har veeeeldig lyst til å komme, men gidder ikke alene. Er vel ingen som blir med:( du får komme sammen med minien din da vet du! Møtte deg utfra Oslo her om dagen, du syns godt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Håper å se deg Hemi :respect Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Får prøve å komme føøøøør onkel politi den gangen!! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Da får du prøve å være tidlig ute ;) Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS 84 Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Bruk mors bil :roll: kommer i egen bil denne gangen gitt. mor hadde nok ikke blitt så glad. men hvis det er vått så kanskje. nå på vei hjem fra jobb gikk det sideveis i nesten alle rundtkjøringer Siter -15 Skoda Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg