Gjest 426hemi Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Blir moro på båten :???: :???: :???: Skal du kjøre båt istedenfor streetmeet? Ikke bra, hehe. Hadde jo bare vært SÅ jææævlig bra hvis det var tørr asfalt ass :google Det er jo et must å få røyklagt mest mulig! Synes faktisk vi burde satse på fast streetmeet der en gang i måneden faktisk jeg, året rundt! Jeg gir faen i om det ikke er så jævlig mange folk, synes det er viktigere å heller ha året rundt sånn at vi kan møtes og slædde litt i fellesskap! Har jo bakhjulstrekk som helårsbil og jeg nå, så det ikke noe prob. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Ja ja. Har ikke noe bil til lørdag jeg heller. Forden frykter jeg at alderi blir ferdig og Audin er inne på verksted. Dynamoen min er defekt og når ting først skulle demonteres nedi der så blir regg reima bytta samtidig. Så får se om jeg gidder å møte i Tahoen? Kunne jo komme med herje bilen da men er jo ikke morro med FWD. Offffffff. Får se om jeg får sitti på med noen. Ellers drar jeg bare på fylla istede. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Er vel ikke feil å komme i tahoe heller? Ditt valg, du burde ihvertfall komme hvis det er tørt. Da er det jo ekstra gøy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Er jo arbeids bilen da. Så da må jeg slenge ut 2 tonn verktøy først hvertfall:) Får se hva det blir til. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Har hørt noe rykter om at det kommer kameramann! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Kong-Erik J: Du kan sikkert sitte på med meg, hvis jeg kjører selv. :) Bor rett ved siden av Lørenskog stasjon, så det er jo ikke mer enn to minutter omtrent opp til Fjellhamar. :) Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Takker og bukker. Sender deg en PM om det blir aktuelt. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_LoVeHeArT Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Legger til at jeg ble stoppa idag.. Onkel blue har greie på streetMeet opplegget. Kjør pent:) BTW: Mange fra follo området som kommer?:) Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2FAST 2FØRTI Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Legger til at jeg ble stoppa idag.. Onkel blue har greie på streetMeet opplegget. Kjør pent:)BTW: Mange fra follo området som kommer?:) ble du stoppa i imprezan el? kjørt litt for fort? hehe.. kjørte i stykker 2fast 2førti i dag så prøver å fikse 76'n nå :p hva sa follo shnuten om streetmeetet a?? Siter 1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Legger til at jeg ble stoppa idag.. Onkel blue har greie på streetMeet opplegget. Kjør pent:)BTW: Mange fra follo området som kommer?:) Visste de det fra før da? Hvordan har de fått vite det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Det er blå himmel så langt øye kan se idag! Så det er håp for i morgen. Visste de det fra før da?Hvordan har de fått vite det? De leser forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpiFF Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Tipper jeg dukker opp. Bilen er så ripete og jævlig at det er helt flaut, men skal ikke vise meg frem uansett så det er jo greit :) Siter -1998 Nissan 200sx s14a -1995 Opel Vectra A 2.0i *1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt *1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Det kommer en koselig oransj bil også :) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 har leid prøve skilter på bilen min jeg.. så bmwèn blir nok da hjemme. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SignatPål Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 detta blir artig det! for de som skal være med fra jessheim og område rundt der. Avreise blir fra Esso On The Run(ikke den langs E6) 16:15! Hadde vært fett om det kom et par stk... Håper vi sees!!!!! mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg