drunkenPETE Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 BRA bilder !!!!Jævlig fornøyd med treffet, MASSE burning!!! Virker som dekka hyler mer på kald asfalt og ryker mindre!! thank you......thank you:) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 thank you......thank you:) Så det var en kar som tok bilde av bilen min..Var det deg? Kar med stativ og stor blitz..:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Så det var en kar som tok bilde av bilen min..Var det deg? Kar med stativ og stor blitz..:) njet;) han hadde på seg MaxPower jakke han! hehe:) MEN neste streetmeet så har jeg lignende blitz jeg og Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coldbabe Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Jeg ble sittende som barnevakt i går jeg. Så jeg fikk ikke vært å sett:shake . Fått besøk ifra Sverige så jeg får kose meg med de:). (Brodern og lille søss). Skal lære de etterhvert å drive med dette jeg når den tid kommer:driving Siter Mvh, Elin Toyota Carolla 86- Min første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Fornøyd med treffet jeg... Fikk brukt opp det siste av sommerdekk også. Litt lite folk, syns det er litt for dårlig at folk stikker så fort det dukker opp en sivilbil. Politifolk er da ikke farlige.... Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Så det var en kar som tok bilde av bilen min..Var det deg? Kar med stativ og stor blitz..:) Det var sikkert meg. ;) Vi var vel bare to stk. med stativ der tror jeg.. :) Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Det var sikkert meg. ;) Vi var vel bare to stk. med stativ der tror jeg.. :) Bilder da? :) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Jeg ble sittende som barnevakt i går jeg. Så jeg fikk ikke vært å sett:shake .Fått besøk ifra Sverige så jeg får kose meg med de:). (Brodern og lille søss). Skal lære de etterhvert å drive med dette jeg når den tid kommer:driving Haha, høres bra ut! Jeg driver å maser på lille fettern min i sverige at han skal lage en epatraktor til han blir 16 :p :spin Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Og her kommer det noen bilder. =) Ble mye drittbilder også, da. Vanskelig å få noen gode actionbilder når det er så mørkt. De to hvor du bare ser lysene og gnister er den blå Supraen. :) Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Wohoo, thank you:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Ble mye drittbilder også, da. Vanskelig å få noen gode actionbilder når det er så mørkt. SÅ sant! hehe bra bilder forresten;) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Fornøyd med treffet jeg... Fikk brukt opp det siste av sommerdekk også. Litt lite folk, syns det er litt for dårlig at folk stikker så fort det dukker opp en sivilbil. Politifolk er da ikke farlige.... ja, du sto på gitt:) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 SÅ sant! hehe bra bilder forresten;) Jo takk. :) Eneste jeg er rimelig fornøyd med er det første bildet, resten er vel ganske kjedelige. :P Syns jeg fikk mye av den "underground"-feelingen jeg var ute etter på det bildet.. Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Jo takk. :) Eneste jeg er rimelig fornøyd med er det første bildet, resten er vel ganske kjedelige. :P Syns jeg fikk mye av den "underground"-feelingen jeg var ute etter på det bildet.. hmmm Need for Speed Underground Ingerstrand :P hehe prøvde NFS Carbon natt til lørdag forresten! :) artige saker:) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schizo Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Guffen, var du på tryvann i kveld? Siter - 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt) x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt) VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg