Gå til innhold

Streetmeet på ingerstrand 28 Oktober.

Ranger emnet

Sæther Racing

Anbefalte innlegg

Og her kommer det noen bilder. =)

Ble mye drittbilder også, da. Vanskelig å få noen gode actionbilder når det er så mørkt. De to hvor du bare ser lysene og gnister er den blå Supraen. :)

IMG_8370.jpg

Flaten for et bilde! WOW.

MAX respekt til deg azt med SUPRA'en og han med skylinen!

Dere er der og svir av så jævlig mye gummi, det er rått!

Og ros til han politifyren og, virker kanskje som purken begynner å fatte at vi gjør dette for moroskyld og ikke for å være jævlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flaten for et bilde! WOW.

MAX respekt til deg azt med SUPRA'en og han med skylinen!

Dere er der og svir av så jævlig mye gummi, det er rått!

Og ros til han politifyren og, virker kanskje som purken begynner å fatte at vi gjør dette for moroskyld og ikke for å være jævlige.

takker for det :hello:

vi hadde jo en del dekk som ikke bare kunne la stå, og bilen skal jo brukes, ikke bare stå å støve ned som et jævla maleri. ser allerede frem til neste sesong og varm asfalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med motoren din a? lå jo en god blanning av olje og vann igjen på bakken når du var ferdig.

pleier å skje sånt når jeg er på ingierstrand ;) slangen til varmeapparatet sprakk så jeg fikk meg en liten motorvask :D

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pleier å skje sånt når jeg er på ingierstrand ;) slangen til varmeapparatet sprakk så jeg fikk meg en liten motorvask :D

Hvordan gikk det, fikk du ett nytt hjul etter at du blåste det andre også ? Joakim var borte å spurte meg om jeg hadde med meg reserve hjul du kunne låne :P

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jauda.. dro hjem og henta meg noen hjul og jekken.. han jeg parkerte ced siden av gadd ikke selge meg reservehjulet sitt engang.. han mente han trenggte det sjæl:hvaskjera

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

?? Meg spurte du ikke. Og reservehjulet til "max senk" tviler jeg på at passer på bilen din. Og på andre siden sto bussen så hvem var det du spurte da?

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider