bussemannen Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Får vel prøve å komme en tur jeg og denne gangen da så Nicklas blir fornøyd :blah: Får se ann og prøve å få med noen kjentfolk. Lite med folk fra denne kanten som har kommet på de siste treffene :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Dra med deg så mange du kan. Så blir det bra. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen the man Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Satser på å bli ferdig med Sierraen til den helga, hvis jeg gjør det så kommer jeg med noen kamerater og biler fra oppegård/drøbak område og møter opp for kolonne kjøring fra Ski. Alltid like fornøyd med Ingierstrand streetmeet! Keep it up!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 dit må jeg prøva å komme meg vett... irriterer meg litt at jeg klarte å misse streetmeetet på sørlandsparken... hehe men satser på ingjerstrand! Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 ser jo ut til at deg kommer en del folk jo.. det er bra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebel Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Fikk ikke med meg siste på Ingierstrand, men nå er datoen spikra... :) Foreslår tur fra Shell Strømmen kl 1645, for de som hører til dette distriktet.. Siter Rebel 2001 S60 2,0T (tilsalgs) 2000 V70R AWD Laserblå (soon2come) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Får vel prøve å komme en tur jeg og denne gangen da så Nicklas blir fornøyd :blah: Får se ann og prøve å få med noen kjentfolk. Lite med folk fra denne kanten som har kommet på de siste treffene :shake Hehe, høres bra ut! :D Du får mase litt på boXer her på forumet og, har mast på han alle de andre gangene at han skal komme å vise fram GT-R'n hans =P Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 jeg og noen kompiser kommer hvis jeg har fått tilbake bilen fra lakkering til den tid =) Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Da har jeg begynt å samle gjengen så blir nok litt flere fra denne kanten da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 dere er gærne :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Håper å se Drømmern utpå jeg da :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Får lufte beistet mitt en tur også da! Sånt vil vi ikke se, det holder om du viser frem bilen din ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Har veeeeldig lyst til å komme, men gidder ikke alene. Er vel ingen som blir med:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Har veeeeldig lyst til å komme, men gidder ikke alene. Er vel ingen som blir med:( Du er ikke alene der da, bare komme til meg å si hei det :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Men tenk hvis du er skummel:P Hehe, skal prøve å komme meg dit. Har veldig lyst! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg