Gå til innhold

Streetmeet på ingerstrand 28 Oktober.

Ranger emnet

Sæther Racing

Anbefalte innlegg

• Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kommer i egen bil denne gangen gitt. mor hadde nok ikke blitt så glad.

men hvis det er vått så kanskje. nå på vei hjem fra jobb gikk det sideveis i nesten alle rundtkjøringer

Hmm. rart det der du, har det samme problemet i rundkjøringer sjøl når det er vått ute, hender til og med at hvis jeg er riktig "uheldig" så går det helt rundt også, hmmmm.. lurer på hva det kan komme av montro?? hehe...

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får dra med bussen ned igjen da :D og være snill med volvo'n og ikke ta no clutch igjen :p

03062006288.jpg

Får dra med deg litt lys til å ha på taket da så kanskje vi ser no selv når mørket faller på :P

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. rart det der du, har det samme problemet i rundkjøringer sjøl når det er vått ute, hender til og med at hvis jeg er riktig "uheldig" så går det helt rundt også, hmmmm.. lurer på hva det kan komme av montro?? hehe...

tror det er flere som "lurer på" hvorfor det skjer. men men. har kanskje noe med at jeg har kliss nye dekk på bilen da

-15 Skoda Octavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å kjøre i kolonne fra skedsmo hallen.. ? hadde vært fint med en kolonne derifra å..?? noen som er med?? jeg kan ikke veien til ingerstrand.. derfor er jeg veldig intrisert i det.. noen som har forslag til klokkeslett?

Blir kolonne ifra Shell Lillestrøm/Strømmen! hmm mener å huske klokken 17

--> Bilder av DIN bil? Send PM <--

Mine bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bussen den var utrolig kjent? Rudskogen?

rudskogen er veldig mulig da det er det eneste bussen blir brukt nesten.. noen bilder fra juli og september..

DSCN1844.jpg

DSCN2544.jpg

og et fra nest siste ingierstrand treff..

DSCN2452.jpg

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider