2FAST 2FØRTI Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 får dra med bussen ned igjen da :D og være snill med volvo'n og ikke ta no clutch igjen :p Siter 1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 kommer i egen bil denne gangen gitt. mor hadde nok ikke blitt så glad. men hvis det er vått så kanskje. nå på vei hjem fra jobb gikk det sideveis i nesten alle rundtkjøringer Hmm. rart det der du, har det samme problemet i rundkjøringer sjøl når det er vått ute, hender til og med at hvis jeg er riktig "uheldig" så går det helt rundt også, hmmmm.. lurer på hva det kan komme av montro?? hehe... Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 får dra med bussen ned igjen da :D og være snill med volvo'n og ikke ta no clutch igjen :p Får dra med deg litt lys til å ha på taket da så kanskje vi ser no selv når mørket faller på :P Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Har ventet i 3 mnd på motivasjon for å bytte clutch nå. Skal ta meg i nakkeskinnet å fikse bilen til uka. Må jo få brukt opp alle dekka før vinteren. Kommer sikkert sammen med en integrale og en M3 cab..... Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS 84 Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Hmm. rart det der du, har det samme problemet i rundkjøringer sjøl når det er vått ute, hender til og med at hvis jeg er riktig "uheldig" så går det helt rundt også, hmmmm.. lurer på hva det kan komme av montro?? hehe... tror det er flere som "lurer på" hvorfor det skjer. men men. har kanskje noe med at jeg har kliss nye dekk på bilen da Siter -15 Skoda Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gold Wing Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Eg kjem:) skal prøve å få med en haug med jessheim rånere nedover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrykladdina Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 får dra med bussen ned igjen da :D og være snill med volvo'n og ikke ta no clutch igjen :p Den bussen den var utrolig kjent? Rudskogen? Siter play the life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf288 Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Hva med å kjøre i kolonne fra skedsmo hallen.. ? hadde vært fint med en kolonne derifra å..?? noen som er med?? jeg kan ikke veien til ingerstrand.. derfor er jeg veldig intrisert i det.. noen som har forslag til klokkeslett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Hva med å kjøre i kolonne fra skedsmo hallen.. ? hadde vært fint med en kolonne derifra å..?? noen som er med?? jeg kan ikke veien til ingerstrand.. derfor er jeg veldig intrisert i det.. noen som har forslag til klokkeslett? Blir kolonne ifra Shell Lillestrøm/Strømmen! hmm mener å huske klokken 17 Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Eg kjem:) skal prøve å få med en haug med jessheim rånere nedover. Det er bra, vi trenger no fler 240'er på treffa :D Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schizo Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Mustang95: Kolonne fra Esso ryen? Jeg kommer ihvertfall! :D Siter - 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt) x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt) VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Mustang95: Kolonne fra Esso ryen? Jeg kommer ihvertfall! :D Kan vi sikkert :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Gi med tidspunkt, på når oppmøte på esso ryen skal være. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pettersen_Racing Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Jeg kommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2FAST 2FØRTI Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Den bussen den var utrolig kjent? Rudskogen? rudskogen er veldig mulig da det er det eneste bussen blir brukt nesten.. noen bilder fra juli og september.. og et fra nest siste ingierstrand treff.. Siter 1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg