Gå til innhold

Streetmeet på ingerstrand 28 Oktober.

Ranger emnet

Sæther Racing

Anbefalte innlegg

Får dra med deg litt lys til å ha på taket da så kanskje vi ser no selv når mørket faller på :P

jeg har dårli med lys egentlig.. men jeg har en saftblander :D vi kan samle inn en hau med saftblandere og putte dem på taket så kanskje det lyser opp? :P

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg har dårli med lys egentlig.. men jeg har en saftblander :D vi kan samle inn en hau med saftblandere og putte dem på taket så kanskje det lyser opp? :P

Har du aggregat da? Isåfall kan jo noen bare med sånne arbeidslamper, de trekker ikke mye strøm og gir jævelig bra lys.

Får dessverre ikke plass til noe aggregat i bilen min, men du har jo en buss :P

- 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line

x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt)

x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt)

VW-Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har agregat jo :D en stor en og en bitteliten.. får ta med noen 500 watts arbeislamper ja.. han kompissen min som har pa anlegg er i sverige for tia, så tror ikke jeg får tak i annlegg..

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har saft blander jeg også :P Ekke så farlig med anlegg, AUDIOTEAM norstrand stiller iallefall med 2 biler om ikke fler, jeg kommer nok ikke før sånn i halv 7 tia fordi jeg er ikke ferdig på jobb før 6 :(

Kan forresten se om jeg kan få dratt med meg ei arbeids lampe eller 2, om jeg finnner dem da.

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dette treffet lagt inn i kalenderen på maxpower.no. :)

Jeg drar nok med meg kameraet og kommer en tur. Har ikke hatt mulighet på de tidligere, men etter alt skrytet jeg har hørt må jeg jo komme denne gangen.

Bedre sent enn aldri er det ikke det de sier :P hehe..

Er litt redd det kan bli litt for mørkt til å ta bilder, blir tidlig mørkt nå, men det setter ingen demper på live der fordet da, AUDIOTEAM norstrand kommer iallefall for å lage litt liv rundt burneplassen :D

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre sent enn aldri er det ikke det de sier :P hehe..

Er litt redd det kan bli litt for mørkt til å ta bilder, blir tidlig mørkt nå, men det setter ingen demper på live der fordet da, AUDIOTEAM norstrand kommer iallefall for å lage litt liv rundt burneplassen :D

Hehe. Jepp. :) Har hatt litt mye å gjøre på alle fronter i det siste, så det er derfor det kommer litt sent.

Bilder skal nok gå greit. Får bruke stativ. Nytter jo ikke å bruke håndholdt kamera etter klokken 16 lenger.

fotoklubben - member #4

Lenke til kommentar
Del på andre sider