Playboy skodan Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 For de av dere som var på treffet på Ingierstrand 1. juli og har lyst å se flere bilder (eller dere som ikke var der og har lyst å se bilder) så kommer siste Gatebil Magazin ut i disse dager med reportasje fra treffet!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Kommer vist ikke jeg da, ble noen andre planer. Da sier jeg som Elling "du må prioritere kjell bjarne, prioriter, prioriter, prioriter! " hehe.. Synd du ikke kan komme, men det kommer alltids flere treff. Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Kompis har kjøpt seg siræva så driver å prøver å overtale han til å bli kvitt noen dek:) Er en orginal IS så blir vel ikke akurat værst utpå der men alt hjelper da på. Dette er hans første RWD bil så vil oppfordre alle til å holde god avstand LOL. Ellers regner jeg med at jeg kommer. Får stå og blinke litt denne gangen også:) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Da sier jeg som Elling "du må prioritere kjell bjarne, prioriter, prioriter, prioriter! " hehe.. Synd du ikke kan komme, men det kommer alltids flere treff. Sant det, hadde til og med tenkt til å burne litt gummi jeg også denne gangen, hadde på burne dekka til og med, men siden det ikke ble noe av bytta jeg tilbake i dag :( Men frykt ikke, jeg kommer sterkt tilbake neste gang/år, har noen vinter planer :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Hmm, sjekka værmeldingen på Dagbladet nå, Onsdag - Sludd 2grader, Torsdag - sludd 1 grad, Fredag - sludd/snø 0 grader. Lurer på hvordan lørdagen blir, huff Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sims] Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Hei, veit ikke om dette har kommet fram før i tråden men var innom Ingierstrand en tur i går og så noe lite rånevennlig. De har sperret innkjøringen til den øvre parkeringsplassen med to-tre solide steiner. Så, enten får vi klare oss uten burneplass eller så får vi ta på oss arbeidshanskene ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebel Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Det måtte jo bare skje... dessverre.. Men det er da nok av karer og biler med muskler så alt er mulig! ;) Siter Rebel 2001 S60 2,0T (tilsalgs) 2000 V70R AWD Laserblå (soon2come) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 ']Hei' date=' veit ikke om dette har kommet fram før i tråden men var innom Ingierstrand en tur i går og så noe lite rånevennlig. De har sperret innkjøringen til den øvre parkeringsplassen med to-tre solide steiner. Så, enten får vi klare oss uten burneplass eller så får vi ta på oss arbeidshanskene ;)[/quote'] Det var 2 solide steiner der sist og det stoppet oss ikke ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Vi får nok vekk de steina. en bit tau ,en bit Bil, eller så må vi nok bare bruke musklane vi har fått etter og skrudd på bila. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
328ci Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Stikker en tur innom.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS 84 Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 sist treff så tok Kong-Erik J og 2 andre å veltet vekk den ene steinen slik at man kom forbi. ikke verre en å gjøre det engang til Siter -15 Skoda Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Men dem er TUNGE. Så hvis noen har noe skikkelig tau vi kan flytte dem med så vil jeg anbefale det. Vi var som sakt over her 3 stk som såvidt klarte å rikke den sist. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Men dem er TUNGE. Så hvis noen har noe skikkelig tau vi kan flytte dem med så vil jeg anbefale det. Vi var som sakt over her 3 stk som såvidt klarte å rikke den sist. den kan jeg være med og skirve under på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Kan prøve og skaffe et tau, (ortligt tau) men alle mine dra greier på bilen kan jeg ikke bruke, pga sitter litt stylling osv under de krokane dessvere :( Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Ikke for å være kjip, men det blir nok regn. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg