Gå til innhold

Rota boost nye felger.

Ranger emnet


e-tanbe

Anbefalte innlegg

Skaffer du andre boltsirkler også?

 

Nei, det var meningen at jeg skulle kjøpe disse og da kunne likesgodt bestiller flere hvis noen var innterisert.. men så var jeg så dum at jeg tenkte euro men så var det pund.. så dum går det ann å bli:shake

så prisen ble 6000 så da gidder jeg ikke da koster det mere enn de felgene smaker skulle jeg tro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skulle du bestille i fra da?

http://www.driftworks.com/catalog/index.php?cName=wheels-brakes-wheels

 

Dem har ikke den boltsirkeln i sortemanget men kan bestilles over mail. Dem fikser også fraktpapirene slik at slipper å betale så sinnsyktmye til statskasse men må spørre om det.

 

edit frakt priser til norge:

shipping for a set of 4 wheels will be £93, if you want them with tyres it

is £165

Lenke til kommentar
Del på andre sider

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, Rota. Stjeler de ikke fra Volk, Work eller GAB er det Yokohama (modellen heter "RG-II") som får blir fratatt sin intellektuelle eiendom. Men billige er de iallefall, det skal de ha, Malaysierene.

Kvalitet er det også :thumb

Di er veldig lette også..

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rota Boost i 18*8 +48 er 9,2 kilo.

Advan RG-II i 18*8,5 +48 er 7,4 kilo.

 

Hørte forresten om en som hadde rullet sine 17-tommers, lavprofildekkede RG-II' rett over en murstein som lå slengt i veien i 80 km/t. Dekkene punkterte, men felgene var like runde. Ikke så værst til støypverk å være. Og siden Rotaene er tyngre er de sikkert mye sterkere også. M-m.

 

En annen diskusjon er viktigheten av den uavfjærede massens vekt. Mindre vekt = mindre inertia = bedre aksellerasjon OG bedre veigrep. Om det er verdt prisen for de ekte varene kan bare kjøperen svare på; performance er performance, men billig er jo billig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår