Gå til innhold

Blir borte fra 2-18okt, da får dere mase på noen andre moderatorer ;)

Ranger emnet

Azzido

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

betinget fengsel er åpen soning \ samfunnstjeneste. ubetinget fengsel - TOSKA!

Ok, mulig jeg er helt på syre, men betinget fengsel er absolutt ikke det samme som åpen soning eller samfunnstjeneste. Får man en betinget dom så er det i bunn og grunn ingenting med mindre du begår nye lovbrudd eller bryter noen av vilkårene i en sånn koselig avtale i løpet av prøvetiden (som oftest 2 år).

Åpen soning så har man vel møteplikt en gang eller to om dagen hos den lokale lensmannen eller fengselet, mens samfunnstraff (samfunnstjeneste) er en egen straff som utdeles på samme måte som bøter.

men igjen, please correct me if I'm wrong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, for hva..?

Jeg og bergenspolitiet hadde litt forskjellige definisjoner av begrepet "overstadig beruset"

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og bergenspolitiet hadde litt forskjellige definisjoner av begrepet "overstadig beruset"

Haha, slettes ikke verst.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, mulig jeg er helt på syre, men betinget fengsel er absolutt ikke det samme som åpen soning eller samfunnstjeneste. Får man en betinget dom så er det i bunn og grunn ingenting med mindre du begår nye lovbrudd eller bryter noen av vilkårene i en sånn koselig avtale i løpet av prøvetiden (som oftest 2 år).

Åpen soning så har man vel møteplikt en gang eller to om dagen hos den lokale lensmannen eller fengselet, mens samfunnstraff (samfunnstjeneste) er en egen straff som utdeles på samme måte som bøter.

men igjen, please correct me if I'm wrong.

Takk.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå sover`n vel godt ved siden av en annen "kjeltring" tenker jeg, snar opp å snekre litt eller hva de driver med! Har selv 15 dager på Ilseng, gassen hang seg opp på e18 midt på natta gitt;) Er ikke sååå ille da, mange morsomme mennesker liksom, god mat(Jeg la på meg 3-4 kg på den tiden!!) og mange spesielle "konkurranser"! Satt der i fjor sommer, var jo knallvær, så ble mye soling, spes i helgene, da satt vi jo bare der å måpa! En erfaring rikere, men ikke spesielt bra at det står i papirene...

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Der inne blir det jo litt intern humor, man har ikke noe valg... Men når 90 gutter skal bo sammen på et lite sted skjer det mye! Om å gjøre å spise mest, spise en spiseskje med kanel, lage en pall fortest mulig, om å gjøre å løpe "ilseng-mila" fortest(Var et visst antall runder rundt inngjerdinga, gikk sti der liksom, eneste kondistrimmen man kunne få), MYE biljard på "hjemme"-laga bord og kortspill, men det morsomste var vannkrigene, noen ble liksom sånn fast offer, til vaktenes fortvilelse! Men du? Ikke prøv å kom deg dit selv om det er gøy! Mye annet som er mer morsomt!! hehe..

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår