Gå til innhold

Blir borte fra 2-18okt, da får dere mase på noen andre moderatorer ;)

Ranger emnet

Azzido

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

så du har spikra paller i 14 dager?

slapp ut 2 dager tidligere pga god oppførsel?

- På jakt etter Nissan Silvia s15 Spec R, Need4Speed er på saken. ( har de kommet noe lenger ? )

får automatisk avslag på noen dager ved god oppførsel. så ja...

men lite pallesnekring, var faktisk med på å rive gjerde på hof i påvente av nytt og kraftigerer gjerde til 55mill..

Ringte need4speed i stad, lite framgang, noe jeg også forventa.

saken er at de har ikke nok kapital til å kjøpe inn en s15 føre de har solgt unna 1 eller flere kundebiler som er til godkjenning nå. men i slutten av måneden starter det nok å skje ting tror jeg.

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får automatisk avslag på noen dager ved god oppførsel. så ja...

men lite pallesnekring, var faktisk med på å rive gjerde på hof i påvente av nytt og kraftigerer gjerde til 55mill..

Ringte need4speed i stad, lite framgang, noe jeg også forventa.

saken er at de har ikke nok kapital til å kjøpe inn en s15 føre de har solgt unna 1 eller flere kundebiler som er til godkjenning nå. men i slutten av måneden starter det nok å skje ting tror jeg.

ok, bra det er fremgang da, kommer på skogen på lørdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HALLA!

Så, hvordan er det å puste fri luft igjen?

Mistet du såpen? Lypsylen kan jo som sagt brukes som en salve og vettu! ;) hehehe

joda, lufta er jo den samme... men deilig å være i kjente omgivelser igjen og mulighet til å gjøre det jeg vil uten å måtte tenke på måltider til faste tider, telling på brakka osv til faste tider osv osv...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner også flere som har sittet der pga det du har gått igjennom Azzido! Dette blir jo faktisk en ferie for deg! Skal utfordre deg i biljard når du kommer ut siden du kommer mest sannsynlig til å spille myyyyye når du er der! ;) lykke til!

de har ikke biljard bor på hof.... bare et kjipt trenings rom, skikkelig svett og lite, et dart rom og to bord tennis bord.....

kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs)

------------------------------------------

bmw 318I E-36 94 mod (solgt)

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår