wicken Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Jah.. Jeg sitter her med en panasonicspiller hvor kablene bakpå er "customisert", å jeg har ikke koblingsskjema til de greiene her. Så jeg lurer enkelt og greit på hvilken farge det er på styrestrømsledninga, noe som vet? Siter Gubbebil med popstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Nå er det jo en stund siden jeg har hatt noe panasonic, så husker ikke helt eksakt, men vanligvis er det en blå ledning - når det gjelder Panasonic mener jeg bare det var litt annerledes: Om det er av typen som har to styrestrømsrelèer så er blå styrestrøm til forsterkere og blå/hvit styrestrøm til antenne (den er kun aktiv/på når radio er valgt som kilde). Er det av den typen som har kun èn er det vel blå/hvit som skal brukes både til antenne og til forsterkere. Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg