ManiaCoupe Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 KaldBlod skrev: Uææ! Få på de originale baklyktene igjen. Mye tøffere! Dessuten var den mye tøffere med svart emblem og rød list foran.. Doble lykter er også kult på pre-90-modellene. :) Feil vei, ja. ;) Blæh! Det med emblemet har jeg faktisk ikke tenkt på, men det må jo tilbake. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djman Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Hva er det en slik varmluftspistol gjør med plasten siden den blir så fin og svart igjen? Dette må prøves på min bil tror jeg. Siter I am going to find myself. If I get back before I return, keep me here. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Funker også med hårføner. Må nok gjøre dette selv en dag. Enig med KaldBlod angående grill og lykter. 4-lykters grill med rød list ser bra ut. Eller bygg om 2-lykters grillen så du får rød list. Det ser nesten enda bedre ut:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Jeg hadde ikke giddi å brukt føner ihvertfall....brukte 1 time med den kraftigste varmepistolen vi har på jobben. Jeg skal ikke ha noe rødt på denne...vil fjerne alle spor etter GTI. Har også fått tak i litt snadder til motoren;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Idag fikk jeg vinterhjula...levert på døra av Polardego :cab 15" Steelies :D Litt puss & lakk så blir det bra... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 dette blir nice:D har forøvrig en gl med gti 8v-maskin som skal vekk i deler før snøen legger seg her. skrik ut om noe trengs, så kanskje jeg har det! Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Har du de gamle plastfangerne med kråmstripe som ser bra ut? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 nei, desverre. satt 90-fangere på den som er solgt... Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 jeg har noe svarte fangere,trenger dog en omgang med varmepistolen men!:) kommer du å henter de er de dine:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Takk som byr, men litt lengre enn jeg gidder å kjøre da det sikkert dukker noe opp i nærområdet de neste ukene. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Driver å leker meg litt i Inventor...her er neste bit som skal på. Dette er bare en liten del av biten ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 hva faen er det der??? :p Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Det der var jaggu ikke godt å bli klok på.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Se der ja... Ser dere ikke det. Det er jo nødt til å være en råtte Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Ettersom snøen lavet ned igår kveld var det tid for å få på vinterhjula :o Fikk da også anledning til å sjekke høyre skive bak som har lagd "litt" ulyd de siste ukene. Det er ihvertfall noen som er Rætt på denne: Ble bra med nylakka OCC felger: Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg