Gå til innhold

Liten "hissigpropphistorie" fra en sen sommernatt

Ranger emnet

shibbymann

Anbefalte innlegg

Må bare klappe i hendene og gi dere en stor aplaus for stedet dere har valgt å gjøre dette på da! Dere vet vel kanskje ikke at Politiet har treningene sine i hangaren der? at de OFTE er der hele døgnet! Ta deg en tur forbi der på dagtid og du ser GARRANTERT mer politi enn du noen gang har sett på en gang før! bilder%20152.JPG

På tirsdag denne uken var det øvelskjøring med motorsykkel! Labert oppmøte men men!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare klappe i hendene og gi dere en stor aplaus for stedet dere har valgt å gjøre dette på da! Dere vet vel kanskje ikke at Politiet har treningene sine i hangaren der? at de OFTE er der hele døgnet! Ta deg en tur forbi der på dagtid og du ser GARRANTERT mer politi enn du noen gang har sett på en gang før!

På tirsdag denne uken var det øvelskjøring med motorsykkel! Labert oppmøte men men!

De har da aldri sagt noenting, har holdt på et par ganger der selv om purken har vært tilstede.

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 1 month later...

Ah min første post:spermie: , etter å ha søkt opp på fornebu.

Jeg bor 100m borti her, MYE morro på fornebu. Kan si at jeg har en liten ATV jeg har kjørt mye på oppe på den plassen der. Masse gamle veier og steder en firehjuling trives.

En dag kom Escalde mannen. JEg synes det lukta muffins og kjørte. Han kjørte etter meg. Selv etter 2 runder i rundkjøringen var han med :spin Jeg kjørte ut på noe grus og gamle veier som ikke helt var lett for han og kjøre på. Skal sies at han ikke var like ivrig på å kjøre etter meg da.

Konklusjonen min er vertfall at han bor oppe i de brakkene der. Han jobber på de AG maskiner eller no sånn inne i hangarn. han våknet av den sladding. Han kjører en svart escalade og en sånn excursion ser han mye på statoil ved spilleautomatene.

Kan føye inn med at jeg møter pelle hver dag nesten på vei til skolen. En periode var det sånne pansrede opprørs biler der, de sto og kastet tennisballer på hverandre, og hadde en svær arme med biler, svarte svære trucks og en stor søt brøyte bil. Sikkert noen som har sett de merket med G-01 osv kaller de bare G-unit.

En annen dag kjørte de med gamle biler der, de kræsjet og lærte seg og "fishtaile" biler. Fett å se på.

Ellers så føler jeg meg litt redd når det kommer 30 motorsykler med sirener på bak meg. Litt rar følelse, men de var bare på øvelse.

Eller så sladder rundt der med 7-serie og X5 og volvo siviler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah min første post:spermie: , etter å ha søkt opp på fornebu.

Jeg bor 100m borti her, MYE morro på fornebu. Kan si at jeg har en liten ATV jeg har kjørt mye på oppe på den plassen der. Masse gamle veier og steder en firehjuling trives.

En dag kom Escalde mannen. JEg synes det lukta muffins og kjørte. Han kjørte etter meg. Selv etter 2 runder i rundkjøringen var han med :spin Jeg kjørte ut på noe grus og gamle veier som ikke helt var lett for han og kjøre på. Skal sies at han ikke var like ivrig på å kjøre etter meg da.

Konklusjonen min er vertfall at han bor oppe i de brakkene der. Han jobber på de AG maskiner eller no sånn inne i hangarn. han våknet av den sladding. Han kjører en svart escalade og en sånn excursion ser han mye på statoil ved spilleautomatene.

Kan føye inn med at jeg møter pelle hver dag nesten på vei til skolen. En periode var det sånne pansrede opprørs biler der, de sto og kastet tennisballer på hverandre, og hadde en svær arme med biler, svarte svære trucks og en stor søt brøyte bil. Sikkert noen som har sett de merket med G-01 osv kaller de bare G-unit.

En annen dag kjørte de med gamle biler der, de kræsjet og lærte seg og "fishtaile" biler. Fett å se på.

Ellers så føler jeg meg litt redd når det kommer 30 motorsykler med sirener på bak meg. Litt rar følelse, men de var bare på øvelse.

Eller så sladder rundt der med 7-serie og X5 og volvo siviler.

Martin?

Nå er Fornebu generelt et arbeidsområde da, og det står "overalt" at det er adgang forbudt for uvedkommende.

-1994 Opel Corsa 1.4 Swing

-2000 Yamaha TDR 125

x1987 Volvo 240 GL

x1985 Volvo 740 GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider