oledeg Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Hei, jeg jobber litt med et bilstereo prosjekt. planene er å bruke cadence wild beast og helix 1000.2 "har dette liggende" Men i den senere tiden har jeg fundert over en ting. Hadde det ikke vært kult å gjøre forsterkerene litt bling bling som elementene altså chrom..? Er det noen som kan gjøre en slik jobb, og er det noen negative sider ? Vet om noen som kan fikse jobben med chrom`inga, men tør ikke demontere forsterkeren selv, siden den koster noen kroner. hehe. Og er det noen som vet en ca pris på en sånn jobb ? Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Tror eloksering hadde vært kulere :) Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Tror eloksering hadde vært kulere :) Hvilken farge hadde forsterkeren blitt i da ? Litt på utkikk i bling bling. Synes også at son kobberlegging eller hva det heter. (American Chopper - Liberty Bike) for de som har sett den episoden. Er open for forslag. Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 pusse ned og polere opp? var en som gjorde det her for litt siden, blei ganske fett det! Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 pusse ned og polere opp?var en som gjorde det her for litt siden, blei ganske fett det! Bortsett fra at det er en forbanna dritt jobb som krever mye svette og tålmodighet Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 pusse ned og polere opp?var en som gjorde det her for litt siden, blei ganske fett det! Noen som har linken til den tråden ??? Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Ganske håpløs å polere ned den forsterkeren der uansett. Altfor mye kanter... Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Ganske håpløs å polere ned den forsterkeren der uansett.Altfor mye kanter... det er sant, men det hadde fremdeles vært kut å chrome en eller noe ;) Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chspt Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Autosol hadde kansje gjort susen? artig ide iallefall;) Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Tror ikke det hadde vært noe spes billig å chrome den. Du kan jo eloksere i svart? Tror ikke det hadde blitt så ille Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Demontere & sand / glassblåse? Vet ikke helt hvordan det hadde blitt men.. håpløst å pusse ned det der for hånd vertfall ;) Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Trur egentlig det er ganske håpløst! Ser på min, og det er som flere sier: alt for mye kanter. Men finn på noe tøft! :D min er kjedelig, normal! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Ble litt i tvil om du kan chrome aluminium? Men elkosering kan du bare levere inn loket å få eloksert toppen bare om du vil. Da slipper du rengjøring også. Bare ta av merket Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 jeg har chromet masse alu, ikke noe prob det, men problemet med denne forsterkere en at den allerede er eloksert så den er nok veldig hard å slipe ned å polere opp igjen.. jeg ville gitt F.. men ring centrum fornikling å snakk med dem, de har gjort alt for meg, men du kan nok fort regne 5k for jobben.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 jeg har chromet masse alu, ikke noe prob det, men problemet med denne forsterkere en at den allerede er eloksert så den er nok veldig hard å slipe ned å polere opp igjen.. jeg ville gitt F.. men ring centrum fornikling å snakk med dem, de har gjort alt for meg, men du kan nok fort regne 5k for jobben.. Ja, jeg vet i hvert fall at det er et helvete å pusse ned og polere alu som er eloksert... En kamerat som fikset felgene :) Tok en evighet, men resultatet ble kanonbra. Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg