Gå til innhold

740 91 til 940 front

Ranger emnet

skjarlie

Anbefalte innlegg

lurte på om noken har bygd frå 740 90, til 940 front, eller nokon har noke info om kva som må gjerast?

passar alt av plast og lister rett på, og er kontaktane til lyktene dei samme, slik at ein slepp skøyte ledningane?

lurte og på angåande bytte frå b230f til ft, passar boksane frå 940 rett på kontaktane? og kva med bensinpumper og liknande? har berre ei pumpe, i tanken.

er ikkje samme insprøytningssystem meinar eg.

takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fronten så må du bytte lykter, grill og panser.. vet ikke om kontaktene passer overens, men er ikke noe problem å skjøte dem.

Ang motoren, så skal det passe hvis du har lh2.4 ledningsnett, og det ser du enkelt på om du har et diagnose stikk oppe ved det høyre fjærbeinet når du står å ser på motoren. Har du det diagnose stikket, så passer boksene om hverandre, og det er det meste bare plug and play ang motorbytte.. for regner med at du har en 230f motor, og da har du mest sannsynlig et LH2.4 innsprut, siden du har en 90 modell bil.. så tror det skal være plug and play..

men jeg ville trodd at du har 2 pumper, du er sikker på at du bare har 1 pumpe ?

Volvo 760 - 88 Modell (Prosjekt T5, tråd kommer)

Volvo 740 TIC - 87 Modell

WV Golf 2 GTD - 87 Modell (Til Salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller som jeg har sagt før; 760 turbo 88-90. men med forbedret motor, myye bedre girkasse(og manuell, 760'iene ble vel knapt nok levvert uten aut.) og stiv aksel.. hva blir lettest å bytte?

trådstarter; liker tankene dine jeg:D

ja, takk. synst 940 fronten er tøffare en 90 modell.. har nok lh 2.4, for har diagnostikk boks. men meiner det er berre ei pumpe. er litt spessielt på 90-92 modell 740. huskar ikkje kva det heitte.

korleis er det med m90, passar den rett inn? må nesten ha det og, viss eg først skal skifte motor. men blir nok ei stund fram i tid. held på å kjøpe r-sport setetrekk, og lyte ha nye vinterdekk, så har ikkje peng:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kassen passer rett på ja, men du må bygge om til hydraulisk klutsj, men sålenge du får med alle delene når du kjøper motor og gir er det bare bolt on..

på 940 delebilen min er det hvertfall bare ei pumpe, men på 740'in er det to

har hydraulisk clutch. så då høyrast da jo nesten ut som om eg kan få da til, sjølv med svært lite peiling på motor. men motorskifte blir nok ikkje før lenge. men frontskifte er eg sugen på no snart. skal høyre med volvohuggeren kva dei tek for komplett front uten fangar. har faktisk ein ståande som eg kjøpte frå ein 760 turbo, som har samme farge som bilen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider