Haakon-Corrado Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Kom over denne annonsen på mobile.de. Dersom du vurderer å selge Corradoen fordi den ikke har plass til nok bagasje, hvorfor ikke slå til på denne? Den ser riktignok ikke ut i måneskinn, men det er en Corrado! Annonsen kan sees her. Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 audi 80 baklys eller ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Ser ut som en god blanding av Corrado og Polo:) Syns den var litt kul jeg:) Er dette noe ombygde greier, eller produsert av vw? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Ser ut som en god blanding av Corrado og Polo:) Syns den var litt kul jeg:) Er dette noe ombygde greier, eller produsert av vw? Vet ikke helt hva det er. Har et gammelt VW-scene liggende et sted der det var en artikkel om en ganske lik bil. Det var en person som hadde kappet en Corrado og en Polo i to og sveiset de sammen, men det var ikke denne. Man kjenner jo igjen Corrado-buen nederst på vinduene hele veien bakover (den som vanligvis ender opp i spoileren). Kan være en Karmann-produksjon, men det er vel tvilsomt om de vil selge noe sånt. Dyr er den ihvertfall! Treverket inne i bilen kunne de ihvertfall ha spart seg for! Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 aldri sett en slik før... stod det ikke at det bare var prod 2 av den i annonsen? spesiel bil. (stygg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 sidevinduene bak så utrolig mye ut som på accord aerodeck'en jeg hadde ... ikke det peneste jeg har sett, men unik sak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Liker bedre denne. Disse er og litt unike. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet September 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Den "stasjonsvognen" var litt finere ja! Men er det et ekte bilde? Syns kanskje det ser litt manipulert ut. Spoileren ble ihvertfall helt feil plassert! Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg