Gå til innhold

Hvor kommer skrangle-lyden fra?

Ranger emnet

EIO

Anbefalte innlegg

Et problem jeg har fått i det siste er at det skrangler i ett eller annet når jeg starter bilen, høres ut som noe av metall under bilen er løst. Hadde bilen på løfte-bukk i går, men etter å ha lett en time etter løse deler og ikke funnet noe satte jeg den ned igjen..

noen her som har noen anelse om hva det kan være? ulyden kommer sånn akkuratt når motoren starter, varer kanskje sånn i 2 sekunder... men er irriterende da bilen skal på eu kontroll i morgen (noe jeg gruer meg litt til).

- 02 Audi A4 1.8TQ

- 91 BMW 325iA

x 91 BMW 318i

x Audi A3 1.8 Ambition

x Renault Laguna 2,0RT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksosanlegget tenkte jeg det var også, men fannt ikke noe som var løst, får lete litt til. Håper det ikke er starteren for det blir fort noen lapper å fikse. Takk for svar :)

Ha en fin dag!

- 02 Audi A4 1.8TQ

- 91 BMW 325iA

x 91 BMW 318i

x Audi A3 1.8 Ambition

x Renault Laguna 2,0RT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

EU-en gikk over all forventning, null feil eller mangler! Ble overrasket jeg. Tenkte det ville telle litt negativt når de som skal kontrollerer starter bilen hører en sånn lyd, men det hadde jo ikke noe med sikkerhet å gjøre. hehe ABS'en var snill og virket i dag også, litt flaks skal man jo ha også.

Fikk et tilbud fra en idag om å kjøpe noen 19" felger til S3. til en råbra pris. jeg får lete litt etter bilder med 19". Har jo ønsket meg 18" i sommer men hadde aldri råd til å legge såå mye penger i felger... 19" er jo kanskje litt vel å ta i syns jeg...

- 02 Audi A4 1.8TQ

- 91 BMW 325iA

x 91 BMW 318i

x Audi A3 1.8 Ambition

x Renault Laguna 2,0RT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sjekket ringene både forran på grillen og bak på luka og ingen av de er løse eller skrangler....

må få den opp på bukk en dag igjen og sjekke litt mer, eksosanlegget og motorfester, eventuellt starteren også.

- 02 Audi A4 1.8TQ

- 91 BMW 325iA

x 91 BMW 318i

x Audi A3 1.8 Ambition

x Renault Laguna 2,0RT

Lenke til kommentar
Del på andre sider