Gå til innhold

Kompis av meg rundsjålet i natt på det frekkeste!

Ranger emnet

wmaster

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle si ifra her i tilfell hvis noen får et godt tilbud på brukte felger, cdspiller eller forserker.

I natt mens kompisen min sov så har noen frekke jævler satt hans Honda CRX Del Sol på lekasteiner å skrudd av felgene hans. Ikke nok med det, de har også knust runta på hans Nissan Primera og stjelt cdspilleren og forsterkeren som lå i bagasjerommet. De har da ikke tatt subkassen hans.

Bilene stod parkert på Borre i nærheten av høyskolen i vestfold kommune. Langt unna hovedveien faktisk. Så de som har gjort dette må ha vist om at bilen stod der, for dette kunne ikke ha vært spontant tyveri!

Så hvis noen får et tips om dette, så har kompisen min satt pris tips. For hvis hvi får tak i de jævelene som har gjort dette så vil de angre stert på at de noen gang så oss ansikt til ansikt. Tror også at han kommer til å betale en liten dusør hvis det som er blitt stjelt kommer til rette!!

Felgene er et sett Wolfrace 18" 4x100 med nesten helt nye sommerdekker.

Cdspilleren er en Pioneer Cd\mp3 spiller med en stygg ripe på volumknappen.

Forsterkeren er en F&F forsterker. Man ser på den at den ikke er ny.

Alle tips imot med stor glede å håper at alle som leser dette kan si det videre til sine venner og bekjente slik at de som driver på med dette kan få seg en skikkelig lærepenge. Det vil si at de ikke bare får en liten advarsel ifra politiet at dette må de ikke gjøre flere gang, men noe de vil angre på for alltid!

Kan nås på pm eller mail: thomas_soreng@hotmail.com

Takker

mid_ikon_p_148.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper tingene kommer til rette, men pass på så dere ikke gjør noe dere vil komme til å angre på. Sånne folk fortjener en lærepenge, men en fengselsdom på 5-6 år for vold er ikke noe særlig å gå igjennom for noen bildeler...

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider