Gå til innhold

Smile fjes...

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Som forumbruker, og ikke moderator syns jeg at alle :p'ere skulle være bannlyst eller i det minste vært usynlige. :p Noen brukere klarer ikke å skrive en eneste setning uten å slenge på en :P bak. :P Dette finner jeg en smule plagsomt. :p Hva er vitsen? :P Og hva var da vitsen med innlegget? :p Det er nå MIN personlige mening.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik er det med alt. Er derfor folk stryker med, samme om det en en overdose vann eller dop. Gulrot i store mengder gjør deg gul i trynet, og for mange vitaminpiller forgifter deg.

Og så til dagens historietema. Leser man bakgrunnen til hva smileyfjeset ble brukt til, skjønner man at man ikke skal bruke de i tide og utide. Skriftlige meldinger, gjerne korte og avogtil forhastede som på et forum kan lett mistolkes, og da setter man på en dertil egnet smiley til slutt for å understreke og fjerne all tvil om hvilken tone budskapet har.

Så; når jeg da ser visse brukere sette :p bak hvert jævla innlegg de trøkker ut av seg her klarer jeg bare ikke å ta de seriøst. tongue.gif (Takk, mexxor!:-)

EDIT: Hei, Erna-Verna Kaffekverna. Der var du før meg gitt. :D Innlegget mitt var ikke myntet på deg.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig er en person som svært skjeldent oppfatter ironien her, så jeg jeg tror ikke en liten :P hadde skadet :)

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår