oledeg Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Hei, er det noen som har noen "brukte" morel eller andre liknede komponentsett liggende ? Er på utkikk etter et bra 6,5" komponentsett. Helst under 4000 kr, men er villig til å strekke meg litt ekstra hvis dette trengs. Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Hei, er det noen som har noen "brukte" morel eller andre liknede komponentsett liggende ? Er på utkikk etter et bra 6,5" komponentsett. Helst under 4000 kr, men er villig til å strekke meg litt ekstra hvis dette trengs. Send meg en mail, har ikke no brukt, men har gode priser på nytt. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonka Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Er et Morel Hybrid Ovation til salgs her; http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=139176 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 4000 kr? ring meg på 93873354 så skal jeg se hva jeg kan komme med ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Hei, er det noen som har noen "brukte" morel eller andre liknede komponentsett liggende ? Er på utkikk etter et bra 6,5" komponentsett. Helst under 4000 kr, men er villig til å strekke meg litt ekstra hvis dette trengs. Heisann! Jeg har ett sett med Morel Hybrid Ovation 6. *Nypris nesten 6000kr. 2mndr gammelt. Selges til h.b.o 4500kr (jeg som "eier" tråden jonka linket til) takk jonka :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 skjer ? :) Intr. eller? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Jo er intriser, bare mye stress i det siste med prosjektet moitt og greier. Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Men prøver å holde meg til ca 4000 får å holde noen av kostnadene nede. Stereo prosjekter blir dyrt, og jeg er en fattig student. Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 okei :) Det ble solgt ikveld anyway så. Lykke til videre i jakten og tilværelsen da :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 okei :)Det ble solgt ikveld anyway så. Lykke til videre i jakten og tilværelsen da :) Gratulerer da Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg