xcuze Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 i det siste har jeg sett to ROSA biler i Tønsberg, en Colt med vite stjerner på bak skjermen... sett den på esso kilen, og en Astra..... litt flaut og si det egentlig, men de er faktisk litt søte.... (bilene altså) Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Hmm, passer inn med den rosa limmoen jeg så tidligere i sommer da. Får se om jeg ser dem i morgen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 jah, hehe... glemte den, det var vel moods of norway sin? de hadde hvertfal en rosa båt liggende langs brygga Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OldSchool RF Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 så den med stjernene på på stokke i går, med en svart CRX etter. Siter 67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket- 87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i- 00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year- Every song gets better on the road Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Så en sånn Råsa her en dag jeg og... Men tror ikke det var noen av de 2 nevnte....??? Var på Eik.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Candy Core Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Har sett en knall rosa civic hb for en mnd siden da i tbg oxo, den kom kjørende fra sem. Siter GirlsGoFast Chick ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hvit 04' Honda Civic Si (kun to regga i Norge, samt den eneste EP3 i Norge som er hvit) Sort 93' Honda Del Sol vti - *Solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Astra`n er det en "gutt" som kjører vet jeg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Astra`n er det en "gutt" som kjører vet jeg.... uff da, dama har sett dem også, og gjett om hva hu maser om.... "hva koster det og lakkere bilen miin sånn" uff og uff.... Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Vedder en tier på at det er ekstremt mange RÅSA biler neste sommer! :D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 møtte astran på barkåker retning Tønsberg ved 1945 tiden i dag Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Så en rosa astra i skien på søndag med hvite dekaler på sida, og spoiler. Kan det har vært den dere prater om ? Siter BMW E36 M50 323 turbo 352whp/422wnm @ 1,5bar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 var en tur i Fredrikstad igår, da så jeg en go gammal Tøs-Toyota camry, lakkert i fin råsa..... skjer med den verden vi lever i da?? Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Candy Core Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Jeg ska ha meg rosa bil oxo... Siter GirlsGoFast Chick ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hvit 04' Honda Civic Si (kun to regga i Norge, samt den eneste EP3 i Norge som er hvit) Sort 93' Honda Del Sol vti - *Solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Vedder en tier på at det er ekstremt mange RÅSA biler neste sommer! :D Epoken der "Råsa" er kult har begynt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=139993 Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 uff, favoritten min er vit hvertfal.. holder meg til den ennå..... Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg