Dr_S Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 hmm, kanskje bytte topic til Rosa innovasjon i Norge... så vi får samla alle hærlighetene på et sted? Neh, folk får lage egne tråder. Kan heller stenge denne kanskje.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Syns du er streng Dr_S. Kanskje jeg må ta meg en tur hjem til deg å myke deg opp litt? :D Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Syns du er streng Dr_S. Kanskje jeg må ta meg en tur hjem til deg å myke deg opp litt? :D Jeg som er så myk...har du ikke sett jeg tar spagaten? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 I alle dager.. Her er det bare en månede siden jeg forlo Tønsberg, og allerede flyter det av rosa biler????? Hjælp... Trodde det var et telemarksfenomen, jeg.... :P Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Jeg som er så myk...har du ikke sett jeg tar spagaten? Jojo. Mange ganger. :D Hehe, men da er det jo rart du er så streng her. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 kanskje vi skal lakke bilen til dr.s rosa også, eller den er til salgs... han skal nok ha noe råsa greier nå tenker jeg.... Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 såg en golf 3 på voss som var rosa med svarte viperstriper.. :D ajajaj :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg