Gå til innhold

306 GTI vs VR6 ? (egen tråd til dette ytterst interessante topic)

Ranger emnet

Swidish

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by tekNetium

Jeg vet en Golf som ville feid gulvet med løven din; nemlig et lite firma som heter EIP som en gang bygde en Golf3 VR6 Turbo... :) Kjenner ha-begjæret komme krypende... :)

Denne http://www.eiptuning.com/eip03webfolder/a3stage5vr6turboprojectsponsorship.html ? Trur ikke man trenger å dra på så mye før løven blir redd for å få skitt under klørne...

PUSS!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by daniel21

Hvorfor skulle ikke det stemme??

Vr6'n veier 1265 kg, og har 174 hk, 306 veier 1080kg og har 167hk...

Hadde jeg hatt min så kunne vi prøvd men, siden jeg ikke har det så får jeg ikke bevist det... Men du kan jo prøve mot en annen 306 GTI!!

vr6en veier 1150 kg...

PUSS!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.tomstickland.co.uk/astra...gine/track2.htm

på denna siden så står det jo også at 206gti'n er raskere enn 306 gti'n, men det stemmer i allefal ikke, har hatt begge to og 306 var kjappere.

Det var også flere biler som stod på den lista som hadde lavere tider en det 306'n hadde oppgitt som jeg har kjørt ifra... så jeg vet ikke helt om jeg den siden er helt til å stole på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

Hele 0.7 sek forskjell der ja...

Ærlig talt er det vel den beste sjåføren som vil vinne her, den som kan gire kjappest og som TØRR å bruke bilen.

Men Gulfen har vel noe bedre dreiemoment?...

Veit ikke hva momentet er i 306en, men golfen har i allefall 235nm orginalt... og denna diskusjonen har bare blitt tett, orker ikke mer...

PUSS!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider