Solidus Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 hei.. jeg har endel dynamostøy i bilen min og tror det er signalkablene som er dårlig skjermet.. begge jordingene er fine og rett i metall.. kablene jeg har er de billigste connection kablene med remote til audison.. Så tenkte eg sku ha noen nye... Noen gode tips og priser? har ikke lyst på mer støy :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaDa1300GT Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Hva med å flytte på jordingspunktene da? Siter "Nå e det ikkje lenge igjen..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Ja, lukter dårlig jording her... Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Beemer: den lukta er nok ikke jordinga :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solidus Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 som sakt.. begge jordingene fra spiller og forsterker går rett i metall.. kordan kan de være dårlig.. ekke lange ledningene heller :) forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 sjekket med multimeter e.l. at det er god forbindelse i det metallet?? Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solidus Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 så<det kan ikke være signalkablene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Koble en annen signal kabel fra spilleren til en kompis, deretter en av dine, prøv alle kanaler. Eliminasjonsmetoden skulle gi deg svar ;) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg