gshock Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 skal eu godkjennes innen januar, men jeg selger den i godkjent stand (skal ha den på kontroll nå til uka). bilen er ok, noe rust i skjermer. lite kollisjonsskade bak (regner med at dette også blir ordnet.) ny starter + noe annet. bilen har cosworth interiør (grått stoff) førersete er litt slitt, ellers fint. kan selges med anlegg om interessert. kontakt mob - 92607551 / gshocknet@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Bilder og prisant er alltid fint ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gshock Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 da har jeg lagt ut noen bilder på autodb. Felgene på bildet er noe jeg prøver, lurte på å kjøpe rett før jeg kjøpte annen bil. Kan selges med.. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1256519 pris ca 11 000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg