PsychoPat Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Uffa meg for en barnehage Hva med å skaffe seg selv en porsjon forståelse, respekt og slutte å syte over ting du tydeligvis ikke skjønner deg på. Hvis du hadde slitt i 10 år for å etablere ditt private snekkerfirma ved navn "Snekker-mannen". Og du hadde fått et godt rykte og en mange kunder. Så plutselig kommer et helt nytt snekkerfirma og kaller seg akkurat det samme. Poblemet er at dette nye firmaet tar ca halvparten av kundene dine da folk anbefaler naboen sin å bruke et firma som heter "Snekker-mannen". Problemet videre er at det andre firmaet gjør en så dårlig jobb at firmaet "Snekker-mannen" blir bannlyst av gud og en hvermann. Da sitter du der med skjegget i postkassen, med et firma med elendig rykte uten kunder. Skjønner du hvorfor du mistet kundene (selv om jeg ikke er europamester i å forklare)? Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Uffa meg for en barnehage Kjempegøy å bygge opp ett firma for å se at andre utnytter det og tjener penger på det, samt at deltakere kanskje tror det er en offisiell konkurranse hvor man samler poeng til f.eks NM finalen, så viser det seg plutselig at det bare er en dB-måling som ikke har noe å gjøre med db-drag i det hele tatt.. 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Er enig med Tor S Aamodt og resten av dbdrag gutta her.For deg så er kanskje ikke dette viktig.Men for disse gutta som har jobba hardt for navnet er ikke dette noe enn kan overse.Du kunne skrevet i topicen din for eksempel. Kom å få målt hvor høyt du spiller.Masse premier se oppslag....... http://home.monet.no/~bergli/bilmc.JPG For eksempel....Nå er ikke jeg noe dbdrager,men føler med de......... Per.... Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
re-load Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Uffa meg for en barnehage og kanskje du skulle lære deg til å dra igjen "smekken"............................................................................................................................................................................................................................................................................................................. Norwegian Champion, 00-01-02-03-06-07-08 00-155.7db superstreet nw 01-170.2db xtreme5+ 02-170.6db xtreme5+ 03-156.7db xtreme 1+ 06-155.6db street b 07 - 158.9db street b. 08 - 159.2db street c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Kjeder du deg virkelig så mye at du ikke tillater andre å bruke ordet DB DRAG? Du tøffen.... Du kan jo starte din egen MC Ponald's resturant også kan du lage nesten samme logo som MC Donald's samme farge og stil bortsett fra at du lager en STOR P isteden for D også åpner du den, vedder 10 000,- på at det ikke går en dag en gang etter du har åpnet før du har Mc Donald's på døra... Dette dreier seg om flere ting, og jeg kan godt ramse opp noen: 1. dB Drag Racing er ett registrert varemerke. 2. dB Drag Racing er ett franschise konsept som vi betaler for å bruke. 3. Vi som organisasjon og eier av dB Drag Racing, navn logo, etc bruker masse penger på å markedsføre nettopp dB Drag Racing. 4. Våre sponsorer og støttespillere støtter ekte og en organisert dB Drag Racing, det vil si at hvis vi lar dette bli fritt vilt, så vil det ikke være i organiserte former og våre sponsorer vil ikke være med lengre. 5. Deltagere og medlemmer i dB Drag Racing, forholder seg til "ekte vare", det er ett problem at deltagere, nybegynnere og andre ser at "dB Drag" blir annonsert ett sted, også er det faktisk ikke det... 6. Vi kan gjennom ett år lese at det har vært flere steder som det har vært "dB Drag", og disse har som regel spilt sinnsykt høyt... Ingen resultater finnes, eller noe hos oss, men de har vært på dB Drag... De "latterliggjør" da deltagere som faktisk har en offisiell dB Drag Racing score som kan sammenlignes med hele verden, men som kanskje er lavere.... Dette bruker jeg litt for mye tid på å forklare. 7. dB Drag Racing er verdens største bilstereoorganisasjon, telt i antall deltagere, dette skal vi fortsatt være og vi må ta vare på vårt merkenavn, rykte og de deltagerne vi allerede har. 8. Jeg kan fortsette med mer, men nå har jeg allerede brukt alt for mye tid på denne posten *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 og kanskje du skulle lære deg til å dra igjen "smekken"............................................................................................................................................................................................................................................................................................................. Hehehehehe... Den var bra...:fatality: *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Hva med å skaffe seg selv en porsjon forståelse, respekt og slutte å syte over ting du tydeligvis ikke skjønner deg på. Hvis du hadde slitt i 10 år for å etablere ditt private snekkerfirma ved navn "Snekker-mannen". Og du hadde fått et godt rykte og en mange kunder. Så plutselig kommer et helt nytt snekkerfirma og kaller seg akkurat det samme. Det eneste problemet er at dette nye firmaet tar ca halvparten av kundene dine da folk anbefaler naboen sin å bruke et firma som heter "Snekker-mannen". Problemet videre er at det andre firmaet gjør en så dårlig jobb at firmaet "Snekker-mannen" blir bannlyst av gud og en hvermann. Du har forstått det... :-) *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glidlås Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Du tøffen.... Tøffen? ja ja... Er ikke jeg som ikke klarer å snakke normalt til folk. Du klarer jo ikke å gi pris overslag på dekor engang. Å humor eier du jo ikke når du sitter på dommerstolen og slenger med kjeften. Kanskje ett standup kurs hadde vært noe? Klarer du ikke å si noe festelig med micken oppi trynet kanskje du bare skal gi resulater og holde kjeft resten?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet September 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Torsteinar Er den metall-platen jeg enda ikke har fått fra dere. Som festes til steneen på pokalen. Om du kunne undersøkt det? ang db-drag. Dere har registrert db-drag Racing. Jeg brukte db drag en plass. Enda det ikke er det det blir kalt en gang. bare noe jeg brukte på forumet for folk skulle forstå meg bedre. For det er jo et DB DRAG. Ikke db-drag racing. Men, ferdig med det. skal passe meg her etter med og skrive db-drag, om det er det du sikter etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
re-load Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Tøffen? ja ja... Er ikke jeg som ikke klarer å snakke normalt til folk. Du klarer jo ikke å gi pris overslag på dekor engang. Å humor eier du jo ikke når du sitter på dommerstolen og slenger med kjeften. Kanskje ett standup kurs hadde vært noe? Klarer du ikke å si noe festelig med micken oppi trynet kanskje du bare skal gi resulater og holde kjeft resten?! Originally Posted by Glidlås Uffa meg for en barnehage..................................................................................................................................................................................................hvilken barnehage går du i da...? :fatality: Norwegian Champion, 00-01-02-03-06-07-08 00-155.7db superstreet nw 01-170.2db xtreme5+ 02-170.6db xtreme5+ 03-156.7db xtreme 1+ 06-155.6db street b 07 - 158.9db street b. 08 - 159.2db street c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Tøffen? ja ja... Er ikke jeg som ikke klarer å snakke normalt til folk. Du klarer jo ikke å gi pris overslag på dekor engang. Å humor eier du jo ikke når du sitter på dommerstolen og slenger med kjeften. Kanskje ett standup kurs hadde vært noe? Klarer du ikke å si noe festelig med micken oppi trynet kanskje du bare skal gi resulater og holde kjeft resten?! Hehehehe... Morsom du gitt... grunnen til at jeg sa tøffen, og det burde du vel skjønne, er at du er anonym her... Om jeg er morsom eller ikke i dine øyne, det driter jeg vel lang marsj i. Og hva i all verden mener du med at jeg ikke kan lage ett overslag på dekor, og HVA har nå det å gjøre med dette ??? *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Torsteinar Er den metall-platen jeg enda ikke har fått fra dere. Som festes til steneen på pokalen. Om du kunne undersøkt det? ang db-drag. Dere har registrert db-drag Racing. Jeg brukte db drag en plass. Enda det ikke er det det blir kalt en gang. bare noe jeg brukte på forumet for folk skulle forstå meg bedre. For det er jo et DB DRAG. Ikke db-drag racing. Men, ferdig med det. skal passe meg her etter med og skrive db-drag, om det er det du sikter etter. Som jeg skrev, vi ligger litt etter med det der, men skal få sendt det ut så snart som mulig... Nei, det er ikke ett dB Drag heller.... Det er en SPL konkurranse... Det finnes bare en type dB Drag/dB Drag Racing og den arrangerer vi og våre arrangører... *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Tøffen? ja ja... Er ikke jeg som ikke klarer å snakke normalt til folk. Du klarer jo ikke å gi pris overslag på dekor engang. Å humor eier du jo ikke når du sitter på dommerstolen og slenger med kjeften. Kanskje ett standup kurs hadde vært noe? Klarer du ikke å si noe festelig med micken oppi trynet kanskje du bare skal gi resulater og holde kjeft resten?! og slik oppførsel som du driver med her på forumet kan fort gi deg en liten utestengelse... Tor har alle retighetene på dette navnet i norge.. DET er poenget her.. at du er for treig til å skjønne det er vel noe du får ta opp med din "barnehage-tante" denne tråden stenges herved.. Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg