vølvø Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 http://www.smaalenene.no/nyheter/article2315321.ece Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 for plastsekka med acetylen er jo so jævla ufarlig :rolleyes: nukk med litt statisk elektrisitet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 acetylen i en 0.5 cola flaske smeller jo også no hinsides så i en søppelsekk skjønner jeg godt det høres ja! kult! er altforlite av slike streker! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0milt Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 humm.. rart at dette ikke har komt i lokalavisa......(A) Siter -99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing) -87 24o Turbo (under oppussing) Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Håper de idiotene som trur det er noe ifra rommet føler seg jævelig dumme. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 ..Det blir jo sikkert ikke mindre smell i området av at lokalavisen legger ut oppskrift på hvordan man gjør det... :doh :hammer Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 ..Det blir jo sikkert ikke mindre smell i området av at lokalavisen legger ut oppskrift på hvordan man gjør det... :doh :hammer :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Håper de idiotene som trur det er noe ifra rommet føler seg jævelig dumme. Alltid noen som tror med engang det er romvesner:P Her i Bergen for noen år siden var det noe merkelig lys på himmelen, og ufoteoriene var det ikke få av. Men gjett hva, det var lyskastere, haha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-Rong Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 tipper kara som driver rundt med 2førrene og smeller i potta flirer godt over alt oppstyret som kommer rundt dette :P Siter Mvh Audi-Rong -Toyata Camry 2.0 16v 136 illsinte japsehester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf2"turbo" Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 he he så my oppstyr for pottsmell:P På golfen jeg hadde (Golf 2 med 1.6l knfilterog 2.5"effektanlegg) var det nok å dra den litt på gira for å så slippe gassen og da når det var mørkt var det bare så blinka bak bilen. Siter Bredt er fett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reimers Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 hehe en kompiss av meg blei taua inn på avhør pga pottesmelling... var noen småjenter som påstod at han hadde stoppa opp å skutt på dem lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 hehe en kompiss av meg blei taua inn på avhør pga pottesmelling... var noen småjenter som påstod at han hadde stoppa opp å skutt på dem lol jesus jeg ler meg i hjel , taua inn hahahaahah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 funker detta med mekanisk insprøyting/snurre? 99 saab vinterbil kan bli litt kjedelig i de mørke timer :P Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Lage smell: Golf 4 GTi (1,8 Turbo) Chiptrim (med rik og fin bensinblanding, detonering i toppen er jo fali det) Fjern katalysator Få opp litt turtall, og pump gassen: Ettertenning, flammer og smell i fleng! Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Tror folket må slutte å spise lakris/Ertersuppe jeg da! Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg