Gå til innhold

Spesiell Rosalilla (mørk rosa) gatebil sett i Malvik utenfor Trondheim

Ranger emnet


Limax

Anbefalte innlegg

Liker egentlig ikke sjøl å åpne tråder her i carspottingsforumet som er uten bilder, men nå begår jeg samme synda sjøl, rett og slett av ren nysgjerrighet.

 

Bilen er en rosalilla (eller mørk rosa, vet ikke helt hva jeg skal kalle fargen) godt gjennomført gatebil med en diger vinge bakpå (karbonvinge?) og med rimelig rå lyd. Observert i krysset ovenfor vikhammersenteret i Malvik for noen dager siden. Måtte glise fælt da jeg så den, men på den andre siden så var jo bilen egentlig ganske kul! Den hadde i hvert fall meget høy se på meg faktor, hehe.

 

Fikk dessverre ikke med meg hva slags merke det var, men det finnes vel neppe så mange mørke rosa gatebiler? Bror min påstår at den hører hjemme i Malvik, men den kilden er ikke alltid å stole på.

 

Har prøvd å søke her i forumet om det skulle ligge bilder av den her, men har ikke funnet noe. Noen som vet noe om denne bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neppe noen Polo, og husker ikke noen sølvdekaler. Men det kan ha vært en celica. Så ikke bilen forfra, sto rett bak den i krysset, den var rimelig modifisert ja. Kika på den nippon bilen nå (på hjemmesida deres), det kan ha vært den, men husker den enda mørkere rosa.

 

Ditto edit: Ser nå at firmaet holder til i Hommelvik damndamn. Hvordan har jeg klart å unngå å vite om dem? (Har bodd på Sveberg) Litt pinlig, hehe. Det er nok denne bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen er grei den, litt for ekstrem front til en civic spør du meg, men bilen funker fint.. høy showfaktor..

men på en så påkosta bil burde listene ha vært lakka/fjerna.. sorte lister vises såpass godt på rosa bil at det blir seende rart ut når ikke lista fortsetter på forskjermen..

- 91 Mazda Mx5

- 97 Honda Civic Vti Rallye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår