Gå til innhold

hjelp bilen fjusker.....

Ranger emnet

fatboy

Anbefalte innlegg

hei, har en 320 med 325motor og 320 ledningsnett, men den fjusker:shake det har seg sånn at når jeg gir full gass så begynner den og nøkke på høyt turtall og i venstresvinger. men det er kun når jeg gir full eller delvis full gass med en gang fra lavt turtall, men når jeg gir rolig gass litt og så trår den rolig inn så nøkker den ikke rett fram men fortsatt i svinger.:hvaskjera har sjekka pluggledninger, fordeler, vakum, og finner ingen falskluft og er ingen brudd på ledninger, er det noen som har vært borti lignende eller kan ha peiling på hva det kan være, trenger hjelp raskest mulig.

mazda rx7 gen2 med streetport og datasprut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At den kutter i venstresvinger får meg til å tenke fuelcut -lite bensin/bensintrykk. Kjør en test på bensintrykket.

Det er jo enten tennning, luft eller bensin. Hvis ingenting leder fram villle jeg demontert innsug og blåst rein dyser/fuelrail, slanger og satt inn nye pakninger. Ville det da ikke blitt bra hadde jeg begynt å tenkt i baner av ren mekanisk feil i motor. ECU er jo også noe du burde ha i baktankene..

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar

http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, får plugger imorgen, men har hatt litt problemer med bens pumpa også, kan den ha noe og si? fikk stopp igår og måtte slå av og på tenninga ca 5 ganger før bilen startet og når jeg begynnte og kjøre så stoppet den igjenn, så ga jeg pumpa en kakk og så funka d som bare juling=) spinner som f...!

mazda rx7 gen2 med streetport og datasprut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider