mondeo rs Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=5504209358420528421 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 For en bil. <3Cosworth<3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Vingebilen som ble filma først var jo ikke særlig rå heller da! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Cosworth er rått uansett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 cosworth er desidert råest! særlig vingebil! :) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FirstPrice Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Syns ikke vingebil er noe særlig jeg, liker heller de breie gode :) + at den første vingebilen gikk dass - for å være coswort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 den første vingebilen gikk dass - for å være coswort Haha, deeeer tror jeg du bomma litt. Greit nok at det ikke så ut som den gikk fælt i videoen, men jeg skal love deg at den går fælt. 500 og noe hk, tar jeg feil? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FirstPrice Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Joa, sparker jo selvfølgelig godt unna, men det er flere Cosworther som sparker bedre, og selvfølgelig noen som ikke sparker såpass mye som den. Var nok heller føreren av den som ikke tråkka på gassen da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Joa, sparker jo selvfølgelig godt unna, men det er flere Cosworther som sparker bedre, og selvfølgelig noen som ikke sparker såpass mye som den. Var nok heller føreren av den som ikke tråkka på gassen da blaut føre og da, spant jo for det meste Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 607 HK i den blå ving(l)ebilen i flg Performance Ford. Det er vel ikke så mange som er over det her i landet. Men lettkjørt på vått føre er det ikke Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Den første cossien var det sykt rå lyd i...kjipt med vått føre med sånn bil. Bare spinner... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo rs Skrevet September 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 He He skal love den går fælt! nå var vel føre som spilte inn denne kvelden, men han veit og bruke cosworth har vel nesten itte hatt noe annet. og han gikk noen ganger berserk me di bila han har hatt før! noen deler har vel blitt bytta på dem!!! Men jeg er jo Ford frelst sjøl je da har hatt5-6 forskjellige og bomma to ganger med noen andre merker! Men det er min mening.vær sin smak veitu!!:happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 hmm faktisk forder med ORNTLI wastegater :D Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 607 HK i den blå ving(l)ebilen i flg Performance Ford. Det er vel ikke så mange som er over det her i landet. Men lettkjørt på vått føre er det ikke Spørs vel litt hva man ser på som mange det :) Er jo blitt noen 700+ Cosworth'r de siste 2 årene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 hmm faktisk forder med ORNTLI wastegater :D Så du hører hva slags wastegate dem har altså? Det er en egenskap jeg trur du er ganske alene om ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg