boXer Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 racegate..http://video.google.com/videoplay?docid=4292626232047272481 OK. Ikke alle som tok ironi'en eller den tekniske biten... Det er ikke wastegate'n du hører, det er dump-ventilen, eller mangelen på dump-ventil + litt ladetrykk. En wastegate lager ikke lyd. Bortsett fra litt ekstra eksoshyl ved pådrag hvis de ventilerer ut i friluft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 OK. Ikke alle som tok ironi'en eller den tekniske biten...Det er ikke wastegate'n du hører, det er dump-ventilen, eller mangelen på dump-ventil + litt ladetrykk. En wastegate lager ikke lyd. Bortsett fra litt ekstra eksoshyl ved pådrag hvis de ventilerer ut i friluft. Ekstern Wastegate Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Ekstern Wastegate Det jeg skrev over gjelder uansett hvordan WG. End of discussion... er off-topic. Finnes masse tråder der dette er diskutert :) Den blå vingebilen er foresten dødsstrøken. Imponerende bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 sorry for min mangel på bil-kunnskap da! :knock: Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 forde om blåsa har 5 innlegg på skiltet sitt , betyr ikke d at han er 18 år å jomfru . men kansje 50år å jomfru å bygd biler for du kunne bestemme noe som helst... end of what off-topic .. prøvde bare si d finnes mye rare lyder i en wg . d er vell ikke off noe som helst .. I og med at tråden handler om filmen er vi vel litt off... men, men... 50år uten turbo i så fall. Skal ikke mange timene rundt noen turbobiler før du lærer det jeg forklarte over. Det finnes ikke særlig lyder i en WG, kun forskjellig eksoslyd(er). Så hvem av de er du, 18 eller 50år(om du ikke holde det hemmelig)? Sier ikke at jeg(på bare 22 og 7år med hobby og skolegang) er fasit heller, ikke tru det. Men om noen mener de vet bedre vil jeg ha forklaring, ikke påståelse :) sorry for min mangel på bil-kunnskap da! :knock: Hey we learn as we go, eller hva :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Fortsetter OT litt for å støtte oppunder boXer. Er faktisk bare god gammel eksos og ikke trykkluft som kommer ut av WG'n!:) Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Sant som Boxer sier her, ja... Hvilken lyd skal den klare å lage egentlig...? Er jo bare en ventil som åpner seg mens du har har gassen inne, så eksosen får jo aldri mulighet til å snu... Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg